loading...
پرسپولیس
محمدحسین آفرند بازدید : 4 شنبه 17 فروردین 1392 نظرات (0)

هواداران داماش گيلان زماني که سعيد مظفري‌زاده داور مسابقه براي بازديد چمن ورزشگاه آمد به شدت او را با شعار « داور با عدالت» تشويق کردند. مظفري‌زاده نيز به ابراز احساسات تماشاگران با دست تکان دادن پاسخ داد.

محمدحسین آفرند بازدید : 27 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (1)
حسين ماهيني در گفت‌گويي اظهار داشت: در کل پرسپوليس در نيم فصل دوم نسبت به نيم فصل اول بهتر نتيجه گرفته است و اگر در نيم فصل اول موقعيت‌ها را از دست نمي‌داديم در حال حاضر مدعي قهرماني بوديم.

به گزارش فارس،وي افزود: متاسفانه مساوي‌هاي زيادي را در طول بازي‌ها بدست آورديم و همين موضوع باعث شد تا از کورس قهرماني عقب بيفتيم.

ماهيني در خصوص بازي مقابل آلومينيوم گفت: ما در بازي مقابل آلومينيوم خوب ظاهر شديم؛ اما متأسفانه 2 امتياز حساس را از دست داديم. البته مي‌توانستيم به 3 امتياز برسيم؛ اما اين اتفاق نيفتاد. در حال حاضر چهار تيم بالاي جدول با توجه به اتفاقات ليگ مدعي قهرماني هستند و ما نيز بايد براي خودمان بازي کنيم تا امتياز بگيريم و به بالاي جدول برويم.

وي افزود: هواداران قطعاً از ما قهرماني مي‌خواهند و به همين دليل ما تلاش مي‌کنيم تا قهرمان جام حذفي شويم. قطعاً دنبال اين قهرماني هستيم و بايد بيشتر زحمت بکشيم. در حال حاضر ليگ مي‌تواند با توجه به اينکه براي ما هيجاني ندارد يک تمرين باشد تا در جام حذفي با قدرت ظاهر شويم.

ماهيني در پايان درباره تعويضش در بازي مقابل آلومينيوم گفت: همان طور که قبلاً ‌گفتم، قبل از بازي مريض بودم و 3 روز چيزي نخورده‌بودم، در نيمه اول خوب بودم؛ اما در نيمه دوم بدنم خالي کرد، در کل به تصميم گل‌محمدي احترام مي‌گذارم.

 


محمدحسین آفرند بازدید : 4 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)
دکتر وجيه‌الله چشمه‌سري در خصوص آخرين وضعيت بازيکنان پرسپوليس گفت: خوشبختانه کريمي شرايط ايده‌آل را پيدا کرده و جز اينکه به صورت اختصاصي تمرينات تقويتي و تعادلي را انجام مي‌دهد با تيم هم تمرين مي‌کند و مشکلي براي بازي با سايپا ندارد.

به گزارش فارس ، وي در پاسخ به سؤالي که گفته مي‌شود او فقط مي‌تواند يک نيمه به ميدان برود، نيز گفت: کريمي يک ماه و نيم است که فوتبال بازي نکرده و آن ديگر نظر سرمربي است که چقدر به ميدان برود ولي در کل مشکلي ندارد.

وي در خصوص مهدوي‌کيا نيز گفت:‌ اين بازيکن زير نظر بدنساز تيم تا آماده شدن، تمريناتش را دنبال مي‌کند اما به احتمال فراوان به ديدار مقابل سايپا نمي‌رسد.

چشمه‌سري در پايان درباره امير عابدزاده گفت: عابدزاده فکر مي‌کرد از ناحيه زانو دچار مشکل شده به همين دليل عکسي از پاي او گرفتيم که مشخص شد مشکلي ندارد. امروز هم به دليل سرماخوردگي به او اجازه تمرين ندادم اما مشکلي ندارد.

 


محمدحسین آفرند بازدید : 3 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)
تمرين تيم پرسپوليس پس از يک روز استراحت از ساعت 11:30 امروز زير بارش باران در زميني خيس برگزار شد.

به گزارش فارس، در اين تمرين بازيکنان پرسپوليس به دويدن کارهاي سرعتي، استارت کوتاه و بلند، حفظ توپ و پرسينگ، شوت‌زني، پرداختند.

*حدود 15 هوادار در تمرين امروز حضور داشتند.

*تمرين امروز غايبي نداشت.

*امير عابدزاده به دليل مصدوميت MRI شده بود.امير عابدزاده اختصاصي زير نظر کادر پزشکي تمرين کرد.

*قاضي،‌ معدنچي، حقيقي، احمدزاده و سيف‌اللهي امروز در تمرينات دسته‌جمعي حضور پيدا کردند.

*مهدي‌مهدوي‌کيا در تمرين امروز ابتدا با تيم شروع کرد اما پس از گذشت دقايقي زير نظر چيذري اختصاصي تمرين کرد.

*علي کريمي در ابتداي تمرين امروز با محسن يگانه يکي از خواننده‌هاي خوب کشورمان ديدار و گفت‌وگو کرد. کريمي ابتدا اختصاصي به کارهاي سرعتي، تعادلي و با توپ پرداخت و پس از اينکه ديد مشکلي ندارد به تمرينات گروهي اضافه شد.

*گل‌محمدي و بزيک همراه تيم به تمرين پرداختند.

*بگوويچ روي نيمکت نظاره‌گر تمرين بود.

*کريم باقري نيز در تمرين امروز پا‌به‌پاي ساير بازيکنان به تمرين پرداخت، وي در تمرين شوت‌زني بسيار موفق بود.

*به بازيکنان پرسپوليس تذکر داده شده به دليل اتفاقات اخير از هرگونه اظهارنظر در مورد داوري خودداري کنند.

*فيلم بازي‌ ذوب‌آهن و سايپا به دست گل‌محمدي رسيد.

*در پايان تمرين بازيکنان به فوتبال دستگرمي پرداختند که کريم باقري به ميدان نرفت و با بدنساز تيم به تمرين پرداخت. علي کريمي نيز همراه با ساير بازيکنان بازي کرد اما 10 دقيقه زودتر از سايرين فوتبال را ترک کرد و به تمرين اختصاصي پرداخت.

*زمين پر از آب و گل‌آلود ورزشگاه درفشي‌فر هم باعث شده بود تا بازيکنان ليز بخوردند و مشکلاتي براي آنها پيش بيايد به همين دليل کادر فني به بازيکنان تذکر مي‌داد تا مراقب پاهاي خود باشند.

 


محمدحسین آفرند بازدید : 6 شنبه 05 اسفند 1391 نظرات (0)
محمد حسين نژادفلاح در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا، در واکنش به پيشنهاد مديرعامل باشگاه پرسپوليس مبني بر کنار کشيدن اين تيم از ليگ برتر و جام حذفي گفت: اين حرف رويانيان نشان مي‌دهد که او از اتفاقات رخ داده و اشتباهات داوري بسيار ناراحت است. هر چند داوران هم مانند همه اجزاي فوتبال دچار اشتباه مي‌شوند و اين امر طبيعي است.

وي ادامه داد: صحبت رويانيان به نوعي اعتراض نسبت به مسايل بوده است و نظر او براي ما هم محترم است، اما معتقدم که کنار کشيدن ما از ليگ برتر يا جام حذفي نه به صلاح پرسپوليس و نه به صلاح فوتبال ايران است. ما بايد با تمام وجود پيش برويم چون هنوز هم براي کسب يک جام و سهميه ليگ قهرمان آسيا فرصت داريم.

نژادفلاح همچنين به اشتباهاي داوري در فصل دوازدهم ليگ برتر فوتبال اشاره کرد و گفت: بر خلاف برخي معتقدم که داوران جزو پاک‌ترين اقشار جامعه فوتبال هستند و گفتن اين که داوري‌ها به سود برخي تيم‌هاست، تهمت ناروايي است. با اين حال نمي شود وجود اشتباه‌هاي داوري را انکار کرد. به جز پرسپوليس، ساير تيم‌ها،‌ مربيان، مديران و حتي خود داوران از وضعيت ناراضي هستند و اين امر نشان مي‌دهد که سطح اشتباه‌ها بالاست.

وي افزود: من کارشناس داوري نيستم، اما وقتي مي‌بينم همه نسبت به اين مساله اعتراض دارند، مي گويم که کميته‌ داوران بايد براي بهبود وضعيت خيلي جدي وارد کار شود. به هر حال داوران به خود اجازه نمي‌دهند که با رفتاري خلاف قانون، شخصيت والاي خود و جامعه داوري را زير سوال ببرند.

رييس هيات مديره باشگاه پرسپوليس همچنين درباره شکايت کميته‌ داوران از رويانيان به ايسنا گفت: اين کميته‌ حق دارد از هر کسي که مي‌خواهد شکايت کند، اما بايد پرسيد که آيا با اين کار مشکل حل مي‌شود؟ به نظر من کميته‌ داوران بايد وضعيت داوري را اصلاح کند.

نژادفلاح در ادامه انتقادهايي هم از باشگاه‌ها داشت: برخي تيم‌ها دير خود را براي شروع مسابقات آماده کردند و نتوانستند به موقع بدنسازي کنند. برخي مربيان خود را دير انتخاب کردند و مربي‌ها هم در انتخاب بازيکنان نقشي نداشتند. همچنين برخي جابجايي‌ها در هيات مديره‌ها و مديران عامل‌ هم در وضعيت تيم‌ها موثر بوده است. اگر همه جاي فوتبال را بررسي کنيم خواهيم ديد که در همه جا اشکالاتي وارد است.

وي درباره عملکرد رويانيان هم گفت: رويانيان با اين که فوتبالي نيست، اما عملکرد خوبي داشته است. او در کارش موفق بوده و زحمت زيادي کشيده است. هر کس خودش را جاي رويانيان بگذارد به او حق مي‌دهد که نسبت به مسايل معترض باشد.

نژاد فلاح همچنين از برگزاري جلسه هيات مديره باشگاه پرسپوليس در روز يکشنبه خبر داد و گفت: پرسپوليس با آمدن يحيي گل محمدي، روند خوبي پيدا کرده و ضمن رسيدن به ردهاي بالاي جدول، بازي‌هاي قابل قبول هم ارائه مي‌دهد. از همه مربيان تيم، بازيکنان و اعضاي تيم خواهش مي‌کنم که تلاش خود را براي کسب حداقل يک جام بيشتر کنند. تکرار اين گونه مصاحبه‌ها جايز نيست. هواداران انتظار کسب حداقل يک جام را دارند.

 


محمدحسین آفرند بازدید : 2 شنبه 05 اسفند 1391 نظرات (0)
به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، مهدي مهدوي‌کيا گفت: ناراحتي من از اين مصدوميت است که کلافه‌ام کرده است. اميدوارم امروز يا فردا در تمرين حاضر باشم. . البته هنوز نمي‌توانم تمرين کنم و بايد کارهاي مربوط به تقويت عضلات کمر را انجام بدهم و اگر همه چيز خوب پيش رفت، نرم دويدن را شروع مي‌کنم.

وي ادامه داد: اين مصدوميت يک مشکل قبلي بود، به واسطه عملي که يازده سال قبل انجام شد و از عوارض آن جراحي است. تاکنون چند باري برايم مشکل‌ساز شده است و به عصب کمرم فشار وارد مي‌شود. گرفتگي عضله هم به خاطر تحت فشار بودن سيستم عصبي بود. وقتي در آلمان بودم هر گاه اين مشکل برايم پيش مي‌آمد، يک پزشک ايراني اين مسئله را با طب سوزني برطرف مي‌کرد که امکانش اينجا فراهم نبود. به همين دليل بايد با استراحت، ماساژ و آب درماني، درمان بشوم و کار ديگري نمي‎شود کرد.

هافبک پرسپوليس تصريح کرد: خدا را شکر خيلي بهتر شده‌ام. اميدوارم مشکلي پيش نيايد و با تمرينات تقويتي، اين شرايط را کاملا پشت سر بگذارم. در سال‌هاي اخير که در ايران بودم اين مشکل حادث نشد تا همين اردوي کردان که عارضه برگشت. البته يک روزه برطرف شد و با خودم گفتم تمام شد، اما سه، چهار روز بعد که در تهران بوديم قبل از بازي، دوباره کمرم گرفت. تجربه نشان داده است که هر گاه اين مشکل در فاصله کم، دو بار پيش مي‌آيد، شرايط خطرناک است و بايد احتياط کرد. هر بار هم که اين مشکل اتفاق بيفتد تا دو هفته زمان لازم است تا شرايط بهبود يابد.

مهدوي‌کيا درباره اينکه آيا تا بازي با ذوب آهن در جام حذفي بهبود خواهد يافت يا نه، گفت: بستگي دارد که اوضاع چطور پيش برود. اميدوارم همه چيز خوب باشد. بعد از عملي که يازده سال قبل داشتم. چهار بار اينطور شدم. دو بار در هامبورگ، يک بار وقتي در اينتراخت بودم و يک بار هم حدود 12 روز قبل از جام جهاني آلمان بود که اينطور شد. در جام جهاني قبل از بازي با مکزيک توانستم به شرايط تيمي برگردم. به طور کلي قابل پيش بيني نيست که دقيقا چقدر طول بکشد ولي پيشرفت کار بد نبوده است. به هر حال مصدوميت جزيي از فوتبال است و گاهي در بدترين مواقع پيش مي‌آيد. بعد از سال‌ها بازي کردن مي‌دانم دوري از ميدان سخت است ولي بالاخره تمام مي‌شود. اميدوارم حالا که قرار است دو، سه ماه ديگر از فوتبال خداحافظي کنم، اين آسيب ديدگي زودتر مرتفع شود و با خاطره خوش کفش‌ها را آويزان کنم.

کاپيتان پرسپوليس درباره عدم حضورش در تمرينات در دو هفته اخير خاطرنشان کرد: بايد هرگونه فعاليت غيرضروري را به حداقل مي‌رساندم. در اين مدت کارم به استراحت ماساژ و آب درماني خلاصه شده بود. حتي براي آب درماني يک استخر مجهز در نزديک منزل ما است که داراي امکانات لازم بود را انتخاب کردم تا رفت و آمد به حداقل برسد. حتي يک دوچرخه ثابت در آب هم تدارک ديده شده بود که هنگام کار با آن فشار روي کمر کمتر باشد. در اين مدت آمدن به تمرين هيچ کمکي نمي‌کرد. نشستن پشت فرمان و ماندن در ترافيک اين وضع را بدتر مي‌کرد. البته در اين مدت هر روز با پزشکان تيم و آقاي عليپور در تماس بودم و کادر پزشکي جوياي احوال من بود با مسئولان باشگاه هم در تماس بودم. روز پنجشنبه هم سر تمرين رفتم و با بچه‌ها و سرمربي ديدار کردم. اميدوارم بتوانم امروز يا فردا در محل تمرين حاضر باشم و يکسري کارهاي اوليه را شروع کنم.

وي درباره شايعاتي که پيرامون ناراحت بودنش از بازي نکردن در نيم فصل دوم، بعد از درخشش در نيم فصل اول مطرح مي‌شود، افزود: من قبلا در اين باره حرف زده‌ام. همه من را مي‌شناسند. بازيکني نيستم که اعتراض کنم يا باعث ايجاد مشکل براي تيم بشوم. در نيم فصل اول با وجود مشکلات زيادي که داشتيم و امتيازات فراواني که از دست داديم، سعي کردم در 35 سالگي خودم را در شرايط مطلوب حفظ کرده و براي تيم خودم مفيد باشم. در اين بين خدا هم کمک کرد تا با اينکه در خط مياني بازي مي کردم و فشار زياد بود بتوانم به تيم کمک کنم و با ياري بچه‌ها شرايط بدتر از آن نشود. به هر حال مي‌دانيد که در 35 سالگي سخت است که يک بازيکن بتواند خود را در فرم مطلوب نگه دارد. شرايط اينگونه بود تا اينکه نيم فصل دوم شروع شد. در همان بازي با ملوان من در ترکيب تيم بودم ولي سرماخوردگي باعث شد چند ساعت قبل از بازي اردو را ترک کنم. تيم در آن بازي به يک پيروزي خوب رسيد و طبيعي بود که مربي به ترکيب تيم برنده دست نزدند. بعد از آن در چند بازي نيم فصل دوم در نيمه دوم به ميدان رفتم. در دربي هم در ترکيب اصلي بودم. آن بازي هم مي‌شد با پيروزي پشت سر گذاشته شود. فکر کنم يکي از پنالتي‌هايي که گرفته نشد هم روي کرنر ارسالي من بود. بعد از آن هم يک مصدوميت بد هنگام بوجود آمد که باعث شد، سه، چهار بازي را از دست بدهم. اينها شرايطي بودند که به وجود آمدند. به طور طبيعي هر بازيکني مي‌خواهد بازي کند و وقتي از ميدان دور باشد. طبيعتا خوشحال نيستم ولي من هيچگاه بازيکني نبوده‌ام که بخواهم اعتراض کنم يا ابراز ناراحتي من به شکلي باشد که تيم را دچار مشکل کند. حالا هم که تيم نتيجه مي‌گيرد، خوشحال هستم. فکر مي‌کنم همه پرسپوليسي‌ها خوشحال هستند و ناراحتي من از اين مصدوميت است که هم زندگي عادي و هم زندگي حرفه‌اي من را دچار مشکل کرده است و مي‌خواهم هر چه زودتر آنرا پشت سر بگذارم، چون من را نگران و کلافه کرده است.

مهدوي‌کيا در مورد ترافيک به وجود آمده در سمت راست خط مياني با حضور وي، کريمي، کلاه کج و ولادتکو تصريح کرد: اين ترافيک کار را براي بازيکن سخت مي‌کند ولي براي تيم بد نيست. يک مواقعي من بازي کردم و کريمي نبود. در بازي‌هايي علي بازي کرد و من نبودم. الان هر دوي ما مصدوم هستيم و ديگران هستند که بازي کنند. اين ترافيک بد نبود، ضمن آنکه دست مربي را باز گذاشته است تا براساس برنامه‌هاي مختلف بازي بتواند از بازيکنان با توانايي‌هاي متفاوت بهره بگيرد. مصدوميت و افت بخشي از کار هر بازيکن در طول فصل است و در اين مواقع بايد جانشين مطمئني وجود داشته باشد. ما اين ترافيک را در اکثر پست‌ها داريم و همه بايد در خدمت تيم و کادر فني باشند تا هر وقت مورد استفاده قرار گرفتيم بهترين عملکرد را داشته باشيم.

وي ادامه داد: پرسپوليس در نيم فصل دوم شروع خوبي داشته و توانسته‌ايم نتيجه خوبي بگيريم. ما مستحق اين هستيم که در رتبه‌هاي بالاي جدول باشيم ولي يازده امتيازي که در پنج هفته اول از دست داديم مشکلات زيادي درست کرد. ما الان در جام حذفي هم حضور داريم بايد با قدرت در مسابقات حاضر بشويم تا بتوانيم به قهرماني برسيم. بازي‌هايي که برابر ذوب آهن و داماش داريم بازي‌هاي سختي هستند ولي اميدواريم که به فينال برويم و مهمتر از آن جام قهرماني را بگيريم. در ليگ هم به واسطه امتيازاتي که در هفته‌هاي ابتدايي از دست داديم فاصله زياد شد ولي هيچ چيز دور از دسترس نيست. البته در شرايط فعلي، آنچه تيم را اذيت مي‌کند، بحث اشتباهات داوري است که ما در خيلي از بازي‌ها از پيروزي محروم کرده است وگرنه با همين شرايط فعلي هم جايگاه واقعي تيم، اينجاي جدول نبود.

کاپيتان پرسپوليس در اين ارتباط که با وجود کمتر بازي کردن در نيم فصل دوم هنوز با پنج پاس گل و سه گل زده جزو موثرترين نفرات تيم است، گفت: خوشحالم که در آخرين سال فوتبالم توانسته‌ام بازيکن موثري باشم و با وجود آنکه به خاط مصدوميت بازي‌هاي زيادي را در نيم فصل دوم از دست دادم جزو موثرترين‌هاي تيم هستم. اين فصل آخرين سال بازيگري من است و من خيلي تلاش کرده‌ام تا عملکرد خوبي داشته باشم و هواداران، کارشناسان و رسانه‌ها نظر مثبتي روي بازي من داشته باشند، ضمن آنکه خاطره خوشي را در ذهن آنها بر جا بگذارم. اميدوارم در دو سه ماهي که مانده به شرايط آرماني برگردم و در خدمت تيم باشم تا در بازي‌هاي سخت، حساس و فشرده‌اي که باقي مانده به تيم کمک کنم.

وي درباره پيشنهاد 900 ميليون توماني (250 هزار دلاري) الطلبه عراق براي کمتر از 3 ماه افزود: اين پيشنهادي بود که شفاهي مطرح شد و آنها مي‌خواستند کتبي کنند که من پاسخ منفي دادم، چرا که هدف من اين بود که آخرين سال بازيگري خودم را با پرسپوليس پشت سر گذاشته و با پيراهن تيم محبوبم خداحافظي کنم. در چنين شرايطي مبلغ اصلا براي من مهم نبود. اگر مي‌خواستم به اين مسائل فکر کنم اول فصل با پرسپوليس قرارداد سفيد نمي‌بستم. اگر در فکر مسائل مالي بودم خيلي کارهاي ديگر مي‌کردم. الان تنها چيزي که مي‌خواهم، بهبودي سريعتر، کمک به پرسپوليس و کسب حداقل عنوان قهرماني در جام حذفي و تقديم آن به هواداران است.

 


محمدحسین آفرند بازدید : 8 شنبه 05 اسفند 1391 نظرات (0)
به گزارش خبرگزاري فارس، در ادامه هفته بيست و هفتم ليگ برتر فوتبال پرسپوليس از ساعت 14:30 در ورزشگاه خليج فارس هرمزگان به مصاف تيم آلومينيوم رفت که بازي با نتيجه مساوي بدون گل به پايان رسيد.

دو تيم در نيمه اول بازي هجومي را ارايه کردند و حملات پرسپوليس بيشتر بود اما مهاجمان اين تيم موقعيت‌هاي گلزني خوبي را از دست دادند و حتي در يک صحنه هادي نوروزي موقعيت تک به تک را از دست داد و توپ را به بيرون زد. در تيم آلومينيوم هم ايمون زايد مهاجم سابق پرسپوليس يکي دو موقعيت گلزني را از دست داد تا بازي در نيمه اول گلي نداشته باشد. در نيمه دوم هر دو تيم  محتاط‌تر بازي کردند.

احمد صالحي داور مسابقه به ولادتکو، هادي نوروزي و عليرضا نورمحمدي از پرسپوليس کارت زرد نشان داد.

داور در دقيقه 60 يحيي‌ گل‌محمدي سرمربي پرسپوليس را از روي نيمکت اخراج کرد. مجتبي حسيني مربي پرسپوليس هم در دقيقه 89 از روي نيمکت اين تيم اخراج شد.

اين دوازدهمين مساوي پرسپوليس در اين فصل بود و سرخپوشان با اين تساوي 39 امتيازي شدند و در رده ششم باقي‌ ماندند و آلومينيوم هم با 27 امتياز در همان رده چهاردهم باقي‌ ماند. البته اين دوازدهمين تساوي آلومينيوم هم بود.

ترکيب آلومينيوم:

فرناندو سانتوز( از دقيقه 46 مجتبي روشنگر)، وحيد عسگري، ابراهيم‌ ابرقويي، محسن حميدي، ابراهيم ابرقويي، محسن حميدي، محمود تيغ‌نورد، رسول پيرزاده( از دقيقه 80 هادي دهقاني)، امجد شکوه مقام، ميلاد ميداودي، ميثم مجيدي، مجتبي زارعي( از دقيقه 60 مهدي سيفي) و ايمون زايد

سرمربي: پرويز مظلومي

ترکيب پرسپوليس:

نيلسون،سيدجلال حسيني، عليرضا نورمحمدي، مهرداد پولادي، حسين ماهيني( از دقيقه 60 محمد خانزاده)، رضا حقيقي، ولادتکو دانوسکي( از دقيقه 82 کريم انصاري‌فرد)، مارکو پروويچ( از دقيقه 83 محمد نوري)، ميثم نقي‌زاده، هادي نوروزي و غلامرضا رضايي

سرمربي: يحيي گل‌محمدي

 


محمدحسین آفرند بازدید : 6 شنبه 05 اسفند 1391 نظرات (0)
به گزارش خبرگزاري فارس، در ادامه هفته بيست و هفتم ليگ برتر فوتبال پرسپوليس از ساعت 14:30 در ورزشگاه خليج فارس هرمزگان به مصاف تيم آلومينيوم رفت که بازي با نتيجه مساوي بدون گل به پايان رسيد.

دو تيم در نيمه اول بازي هجومي را ارايه کردند و حملات پرسپوليس بيشتر بود اما مهاجمان اين تيم موقعيت‌هاي گلزني خوبي را از دست دادند و حتي در يک صحنه هادي نوروزي موقعيت تک به تک را از دست داد و توپ را به بيرون زد. در تيم آلومينيوم هم ايمون زايد مهاجم سابق پرسپوليس يکي دو موقعيت گلزني را از دست داد تا بازي در نيمه اول گلي نداشته باشد. در نيمه دوم هر دو تيم  محتاط‌تر بازي کردند.

احمد صالحي داور مسابقه به ولادتکو، هادي نوروزي و عليرضا نورمحمدي از پرسپوليس کارت زرد نشان داد.

داور در دقيقه 60 يحيي‌ گل‌محمدي سرمربي پرسپوليس را از روي نيمکت اخراج کرد. مجتبي حسيني مربي پرسپوليس هم در دقيقه 89 از روي نيمکت اين تيم اخراج شد.

اين دوازدهمين مساوي پرسپوليس در اين فصل بود و سرخپوشان با اين تساوي 39 امتيازي شدند و در رده ششم باقي‌ ماندند و آلومينيوم هم با 27 امتياز در همان رده چهاردهم باقي‌ ماند. البته اين دوازدهمين تساوي آلومينيوم هم بود.

ترکيب آلومينيوم:

فرناندو سانتوز( از دقيقه 46 مجتبي روشنگر)، وحيد عسگري، ابراهيم‌ ابرقويي، محسن حميدي، ابراهيم ابرقويي، محسن حميدي، محمود تيغ‌نورد، رسول پيرزاده( از دقيقه 80 هادي دهقاني)، امجد شکوه مقام، ميلاد ميداودي، ميثم مجيدي، مجتبي زارعي( از دقيقه 60 مهدي سيفي) و ايمون زايد

سرمربي: پرويز مظلومي

ترکيب پرسپوليس:

نيلسون،سيدجلال حسيني، عليرضا نورمحمدي، مهرداد پولادي، حسين ماهيني( از دقيقه 60 محمد خانزاده)، رضا حقيقي، ولادتکو دانوسکي( از دقيقه 82 کريم انصاري‌فرد)، مارکو پروويچ( از دقيقه 83 محمد نوري)، ميثم نقي‌زاده، هادي نوروزي و غلامرضا رضايي

سرمربي: يحيي گل‌محمدي

 


محمدحسین آفرند بازدید : 12 شنبه 05 اسفند 1391 نظرات (0)
هوشنگ نصيرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، درباره وقايع بازي آلومينيوم و پرسپوليس عنوان کرد: اشتباهات داوران باعث زير سوال بردن دپارتمان مي‌شود. متاسفانه برخي از افراد که با اعتماد دپارتمان داوري، مسابقات حساس به آنها واگذار مي‌شود به اين اعتماد به خوبي پاسخ نمي‌دهند و باعث حملاتي عليه مجموعه رسمي فدراسيون مي‌شوند.

وي با اشاره به صحنه‌هاي اين بازي خاطرنشان کرد: وقتي کمک داور مسابقه در يک متري خود قادر نيست که ضربه دروازه را از کرنر تشخيص بدهد و همين کمک داور نيز پاس مدافع طرف دروازه خودي را آفسايد اعلام مي‌کند و چند موقعيت حساس را از تيم ميهمان سلب مي‌کند، باعث خرابي اعصاب تيم متضرر از اين تصميمات شده و جنجال را فراهم مي‌کند.

اين کارشناس داوري تصريح کرد: در مسابقه‌اي که داور آن حتي پاس رو به عقب به دروازه‌بان را که توسط گلر آلومينيوم لمس شد نتوانست خطا اعلام کند ديگر چه کاري از دست دپارتمان ساخته است؟ براي مثال وقتي يک مربي اعتراض مي‌کند نفر پشت سر او اخراج مي‌شود. يا وقتي يک کمک داور برجسته يک خطاي بي مورد را پرچم زده و باعث اخطار بازيکن و اخراج سرمربي مي‌شود کاري از دست فيفا هم ساخته نيست چه برسد به دپارتمان داوري. متاسفانه در چندين بازي تصميمات غلطي توسط برخي از داوران گرفته شده که گاهي بعضي از آنها کودکانه و جبران ناپذير است.

نصيرزاده افزود: آن قدر تعداد داوران هم محدوديت دارد که دست دپارتمان براي محروميت آنهايي که اشتباه کرده‌اند زياد باز نيست. در يک اقدام تعجب‌ برانگيز تمام اشتباهات داوري در بازي آلومينيوم و پرسپوليس اگر چه ضعيف و کوچک بوده‌اند ولي همه به ضرر پرسپوليس بود و باعث خرابي اعصاب تيم و مسئولين آن و حمله به دپارتمان داوري شد. پديده‌اي که علت اصلي آن اشتباهات فاحش داوري است، نه نوع چيدمان.

 


محمدحسین آفرند بازدید : 5 شنبه 05 اسفند 1391 نظرات (0)
غلامرضا رضايي در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص بازي مقابل آلومينيوم اظهار داشت: همان طور که از قبل پيش‌بيني مي‌کرديم روز سختي را در بندر‌عباس داشتيم. ما بازي خوبي را مخصوصا در نيمه اول به نمايش گذاشتيم و از حريف برتر بوديم. چند موقعيت بسيار خوب را هم از دست داديم.

وي افزود: در نيمه دوم به نظر من داور بهتر مي‌توانست سوت بزند، چون بازي بيش از حد ساکن شده بود و يک جوري از هيجان و آب و تاب افتاده بود.

رضايي ادامه داد: در طول بازي با خطاها و سوت‌هاي زياد همه چيز تحت‌الشعاع ساکن بودن بازي قرار گرفته بود؛ اما در کل ما مي‌توانستيم برنده باشيم ولي 2 امتياز را از دست داديم.

وي درباره حواشي‌هاي پيش‌آمده نيز گفت: باور کنيد با ديدن سنگ‌ها تعجب کرده بودم. فقط 5 سنگ بزرگ را خودم از زمين قبل از بازي و وسط بازي بيرون انداختم. اصلا بازيکنان ما در زمين در حال جمع‌آوري سنگ‌ها بودند که فقط خدا رحم کرد که به کسي برخورد نکرد. بايد کاري کنيم که اين حرکات در ورزشگاه‌ها رخ ندهد.

رضايي در مورد زايد نيز گفت: همانطور که قول داده بودم مدافعان ما اجازه ندادند تا اين بازيکن کار خود را انجام دهد و او فقط دو موقعيت 20 درصدي داشت. در کل آلومينيوم بيشتر به شروع‌هاي مجدد دل بسته بود تا به دروازه‌ ما برسد. هرچه بود بايد اين بازي را فراموش کنيم چون روزهاي حساي‌تري در انتظار ماست.

 


محمدحسین آفرند بازدید : 2 شنبه 05 اسفند 1391 نظرات (0)
محمود سالارکيا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، در خصوص اظهارات سليماني عضو دپارتمان داوري مبني بر فوتبالي‌ نبودن رويانيان اظهار داشت: من نمي‌دانم اين حرف براي چه زده شده، اما آقاي سليماني شما برويد نظر کارشناسان و صاحب‌نظران را بررسي کنيد و سپس اينطور صحبت کنيد. اگر رويانيان حرف‌هايي زده کارشناسان اشتباهات پرسپوليس را بارها تاييد کردند و در برنامه‌ها و رسانه‌هاي مختلف آن را به زبان آورده‌اند.

وي افزود: متاسفانه رفتار و اشتباهات زيادي در چند وقت اخير عليه پرسپوليس شده که براي ما دردسرساز سده است. در بازي مقابل آلومينيوم از نظر ارنج تيمي خوب بوده‌ايم اما يکباره به خاطر يک اعتراض مربي ما را اخراج مي‌کنند.

وي ادامه داد: همه گل‌محمدي را مي‌شناسند، هيچوقت بي‌احترامي نمي‌کند. شايد سؤالي از کمک داور و يا داور در صحنه‌اي که به اشتباه به نفع ما سوت زده شده، انجام داده آيا بايد اخراج مي‌شد؟

سالارکيا ادامه داد: در حال حاضر با وجود بازيکنان با تعصب و مربي با اخلاق همه چيز در پرسپوليس خوب است اما متاسفانه مشکلات بيروني در روزهايي که مشکلات دروني حل شده، اجازه نمي‌دهد تا حقوق بازيکنان در زمين گرفته شود. گل‌محمدي تا الان دو بار اخراج شده و دوست دارم کارشناسان هر دو بار اخراج او را بررسي کنند.

وي افزود: پس از گل‌محمدي به اشتباه مجتبي حسيني هم به دليل سوت اشتباه و محرز داور اخراج شد. شما خودتان صحنه کريم انصاري‌فر را ديديد و نمي‌دانم بايد چه حرفي بزنم. دوست ندارم زياد در خصوص اشتباهات داوري و کمک داوران صحبت کنيم اما اگر پازل‌ها را کنار همديگر قرار دهيم هر کدام ضربه‌هاي جبران‌ناپذيري در اين شرايط به پرسپوليس وارد مي‌کنند. چه بسا که اگر اين اشتباهات نبود ما مي‌توانستيم از ليگ برتر شايد به آسيا برويم.

مدير حقوقي پرسپوليس خاطرنشان کرد: به نظر شما رويانيان اين وسط چه تقصيري دارد؟ آيا او بايد جواب هواداران را بدهد يا خير؟ يک روز سر تمرينات حاضر شويد و ببينيد که چه فشاري هواداران روي او مي‌آورند. هواداران ما نيز ناراضي هستند و همين موضوع نيز باعث شده تا رويانيان براي گرفتن حق خود و دفاع از حق باشگاه صحبت‌هايي را مطرح کند. مديريت باشگاه براي اين تيم زحمت کشيده و نمي‌تواند چشم خود را روي همه چيز ببندد.

وي افزود: قطعا ما به داوري روز گذشته اعتراض مي کنيم، شايد کاري که قبلا هم انجام داده باشيم اما به نتيجه‌اي نرسيديم. انتظار ما از کميته انضباطي و داوران اين است که درباره اين مسئله بيشتر دقت کنند. داوري که به خاطر اشتباه چند جلسه محروم شده، يک دفعه يک بازي حساس را قضاوت مي‌کند. به نظرم کميته داوران به اين مسئله کمتر توجه دارد و ما نگرانيم که خداي نکرده در جام حذفي نيز اين اشتباهات تکرار شود تا حق پرسپوليس پايمال شود. در کل ما در حال حاضر از بازيکنانمان رضايت داريم و اميدوارم مسائلي ايجاد نشود که در بحث غير فوتبالي دچار ضربه شويم.

وي درباره پرتاب اشياء به سمت بازيکنان پرسپوليس نيز گفت: فکر کنم عکس‌ها و تصاوير پاسخگوي همه چيزها بود اگر اين اتفاقات در ورزشگاه آزادي مي‌افتاد، چه برخوردي مي‌شد؟ ما دوست داريم که در هيچ جاي دنيا شاهد اين اتفاقات نباشيم و اميدواريم با مسببين آن برخورد شود. اگر خداي ناکرده يکي از آن اشياء بازيکنان را دچار مشکل مي‌کرد، چه کسي جوابگو بود؟

سالارکيا در پايان درباره اظهارات رويانيان در خصوص داوري گفت: همه مي‌دانند رويانيان براي پرسپوليس شبانه‌روز زحمت کشيده و تيم را به آرامش رسانده است. مي‌توانيد نظر کارشناسان را درباره اشتباهات جويا شويد تا ببينيد رويانيان حق دارد ناراحت شود يا خير. باز هم مي‌گويم بارها از همين داوران در روزهايي که همه بر عليه آنها صحبت کردند رويانيان حمايت کرده است پس بايد به او حق بدهيم که دلش براي تيمش بسوزد چون او هميشه دوست دارد حق باشگاه را طبق رسالتي که دارد، بگيرد.

 


تعداد صفحات : 3

درباره ما
عاشقتم پرسپولیس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 116
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 25
  • بازدید سال : 27
  • بازدید کلی : 1,686
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه



    ساعت فلش

    

    کد نمایش آب و هوا

    کد نمایش آب و هوا

    پرسپولیس