loading...
پرسپولیس
محمدحسین آفرند بازدید : 19 سه شنبه 20 فروردین 1392 نظرات (0)
هافبک تيم فوتبال پرسپوليس درباره صعود اين تيم به فينال جام حذفي اظهار کرد: اميدوارم در فينال پيروز شويم و ناکامي‌هاي اين فصل را جبران کنيم. با اين حال در نيم فصل دوم خوب نتيجه گرفتيم و اگر 5-4 امتياز بيشتر داشتيم، الان مي‌توانستيم در کورس قهرماني باشيم.

به گزارش ايسنا ، وي ادامه داد: تا الان هم در جام حذفي مسير خيلي سختي را طي کرده‌ و واقعا استحقاق و لياقت قهرماني را داريم. ولي در فينال يک بازي سخت و سنگين با سپاهان داريم که تيم سازمان يافته‌اي است اما هر طور شده بايد اين بازي را ببريم و قهرمان شويم.

نوري درباره گل‌هاي مهمي که اين فصل به ثمر رسانده و تمجيد يحيي گل‌محمدي از او را در پي داشته است، گفت: اگر گلي زده‌ام، زحمت بازيکنان بود و نمي‌شود گفت که فقط من گل زده‌ام. پيروزي قطعا نتيجه کار گروهي است. بازيکنان در بازي با داماش سنگ تمام گذاشتند و من فقط کار را تمام کردم. ان‌شاالله همين روند را در بازي فينال هم داشته باشيم و قهرمان شويم.

هافبک پرسپوليس درباره دعوت نشدنش به تيم ملي در چند ماه اخير گفت: فکر مي‌کنم به خاطر اين است که من در بازي مقابل قطر دو اخطاره هستم. کي‌روش هم در اين چند وقت سعي کرده ترکيب هدف تيم ملي را براي بازي‌هاي مقدماتي جام جهاني کنار هم بگذارد. او در بازي با کويت هم همين هدف را دنبال کرد. با اين حال بعد از قطر دو بازي داريم و اميدوارم دعوت شوم. شرايط خيلي خوبي دارم و واقعا مي‌توانم به تيم ملي کمک کنم و باري از دوش تيم ملي بردارم تا با کمک ساير بازيکنان و مردم و رسانه‌ها به جام‌جهاني صعود کنيم.

نوري همچنين با اشاره به حرکت مهدي مهدوي‌کيا گفت: گلم را به خانواده آقا مهدي تقديم مي‌کنم. واقعا مهدوي‌کيا کار بزرگي کرد که در آن شرايط سخت به رشت آمد و خود را به بازي رساند. همه پرسپوليسي‌ها و همه مردم آقا مهدي را دوست دارند. من هم تنها کاري که مي‌توانستم بکنم اين بود که گلم را به خانواده مهدوي‌کيا تقديم کنم.

 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
عاشقتم پرسپولیس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 116
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 20
  • بازدید سال : 22
  • بازدید کلی : 1,681
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه



    ساعت فلش

    

    کد نمایش آب و هوا

    کد نمایش آب و هوا

    پرسپولیس