loading...
پرسپولیس
محمدحسین آفرند بازدید : 20 سه شنبه 20 فروردین 1392 نظرات (0)
مهرداد پولادي در خصوص آخرين وضعيت خودش اظهار داشت: خدا را شکر مي‌کنم وضعيتم نسبت به گذشته بهتر شده است اما متاسفانه فعلا نمي‌توانم به ميدان بروم.

وي افزود: به نظرم کمتر از يک ماه بتوانم شرايط ايده‌آل را پيدا کنم. در حال حاضر نمي‌توانم فيزيوتراپي کنم و حتي برخي از تمرينات بعد از مصدوميتم را نمي توانم دنبال کنم. به همين دليل فقط استراحت مي‌کنم. مصدوميت من از ناحيه برجستگي که در کنار آشيل پا است رخ داده و کاري هم نمي توانم بکنم.

پولادي ادامه داد: اي کاش مصدوميتم فقط کشيدگي کشاله و يا همسترينگ بود اما اينطور نيست و مصدوميتي است که براي بهبود آن بايد استراحت کنم.

مدافع پرسپوليس خاطر نشان کرد: جا دارد صميمانه‌ترين تشکرها را از سردار رويانيان، شيريني و بازيکنان و کادر فني و مخصوصا کادر پزشکي که واقعا براي من زحمات زيادي کشيده داشته باشم و اميدوارم لطف اين عزيزان را جبران کنم. آدم در مصدوميت خيلي از مسائل را متوجه مي‌شود.

وي در خصوص بازي پرسپوليس و داماش نيز گفت: من قبل از بازي گفتم انگيزه بچه‌ها طوري بود که مي‌خواستند هر طوري شده دل هواداران و مخصوصا مهدوي‌کيا را به دست بياورند و به نظرم در آن شرايط بازي کردن بردش بسيار با ارزش است. طبيعي است در مرحله نيمه نهايي برخي بازي‌ها گره بخورد اما پرسپوليس خوب توانست با تجربه‌اي که داشت گره اين بازي را باز کند.

وي افزود: پس از بازي سريعا به مهدوي‌کيا زنگ زدم و بابت کاري که انجام داد پس از درگذشت عزيزترين فرد از خانواده‌اش از او تشکر کردم. مهدوي‌کيا بزرگي خود را نشان داد و من مطمئن هستم جام قهرماني روي دستان او بالا خواهد رفت. مسئله‌اي که آرزوي قلبي‌ام است که پرسپوليس به آن برسد. خودم هم نمي‌دانم آيا به فينال جام حذفي مي‌رسم يا خير اما تمام تلاشم را انجام مي‌دهم. ولي همه چيز دست خدا است.

پولادي در پايان يادآور شد: اميدوارم که برد مقابل داماش به هواداران ما چسبيده باشد و انشاءالله با تلاش همگاني و تمرکز بالا قهرمان جام حذفي شويم. البته سپاهان تيم بسيار خطرناکي است و قطعا براي جبران شکست بازي قبل به ميدان مي‌آيد.

 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
عاشقتم پرسپولیس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 116
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 9
  • بازدید کلی : 1,668
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه



    ساعت فلش

    

    کد نمایش آب و هوا

    کد نمایش آب و هوا

    پرسپولیس