loading...
پرسپولیس
محمدحسین آفرند بازدید : 1 دوشنبه 19 فروردین 1392 نظرات (0)
يحيي گل محمدي در جمع خبرنگاران در خصوص محل برگزاري فينال جام حذفي اظهار داشت: ما تابع فدراسيون فوتبال هستيم و هرجايي که آنها طبق آيين‌نامه بگويند به ميدان خواهيم رفت. ما مطيع قانون هستيم و براي اجراي آن هيچ مشکلي نداريم.

به گزارش فارس، وي در پاسخ به اين سؤال که خيلي‌ها معتقدند مشهد بهترين مکان براي برگزاري اين فينال است، گفت: مگر جايي بهتر از مشهد هم داريم؟ اگر گفته‌اند حتماً مشهد بهترين جا است.

سرمربي قرمزپوشان در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس که بهتر نيست تکليف را زودتر مشخص کنند، ادامه داد: واقعاً من هم با حرف شما موافقم بهتر است زودتر تعيين تکليف شود تا ما بدانيم بايد خودمان را با چه شرايطي وفق بدهيم. بالاخره ما هم بايد تيم‌مان را آماده کنيم و نياز به برنامه‌ريزي و شرايط ايده‌آل داريم.

سرمربي پرسپوليس در خصوص اينکه نام کرانچار به عنوان جايگزين شما با وجود تکذيب‌هاي رويانيان براي چندمين‌بار براي فصل آينده براي حضور در پرسپوليس مطرح شده نيز گفت: کجا اين موضوع مطرح شده؟ من به اين حرف‌ها کاري ندارم و با پرسپوليس يک سال و نيم قرارداد دارم بعد از پايان فصل هم باشگاه تصميم مي‌گيرد که مربي جديد چه کساني باشد و يا چه فردي نباشد من تا آخر قراردادم پايبندم ولي اگر واقعاً به اين نتيجه برسم که با مربي ديگر مي‌خواهند صحبت کنند براي من مشکلي نيست و من هم هيچ اصراري براي ماندن در اينجا و پرسپوليس ندارم.

وي افزود: اين حق باشگاه است با هر مربي که دوست دارد حرف بزند و من از اين موضوع ناراحت نمي‌شوم مطمئن باشيد وظيفه خودم را تا آخرين لحظه به نحو احسن انجام خواهم داد.

 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
عاشقتم پرسپولیس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 116
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 69
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 69
  • بازدید ماه : 106
  • بازدید سال : 108
  • بازدید کلی : 1,767
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه



    ساعت فلش

    

    کد نمایش آب و هوا

    کد نمایش آب و هوا

    پرسپولیس