loading...
پرسپولیس
محمدحسین آفرند بازدید : 5 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)
در اين نشست رويانيان خطاب به بازيکنان پرسپوليس گفت: بسيار خوشحالم که در سايه مديريت يحيي گل محمدي و اعضاي کادر فني هيچ توجهي به مسائل بيروني و حاشيه‌هاي مطرح شده نداشته‌ايد و بنده اين موضوع را يکي از عوامل موثر در موفقيت تيم در پنج بازي گذشته مي‌دانم.

به گزارش ايسنا،وي افزود: اين نکته مهمي است که در تيم پرسپوليس جا افتاده و از شما مي‌خواهم همچون يکي، دو ماه اخير ذره‌اي به مسائلي که در اطراف و اکناف و محافل مطرح مي‌شود، نداشته باشيد و تمرکز خود را بگذاريد روي خوب تمرين کردن، بازي و نتيجه گرفتن.

رويانيان در ادامه از بازيکنان پرسپوليس به واسطه نتايج اخير قدرداني کرد و گفت: ما در حال حاضر بهترين تيم را داريم. عملکرد بازيکنان در خطوط مختلف و آماري که در بازي‌هاي اخير بر جاي مانده نشان دهنده ميزان موفقيت شماست. وقتي که خط دفاعي و دروازه‌بان‌هاي تيم در سه بازي از پنج بازي اخير گلي دريافت نمي‌کنند نشان مي‌دهد که عملکرد موفق و تحسين برانگيزي داشته‌اند. خط هافبک در کمک کردن به سيستم دفاعي تيم و همچنين کار هجومي واقعا زحمت کشيده و موفق بوده‌اند. آنها توانسته‌اند هم گل بزنند و هم پاس گل بدهند و هم به مدافعان کمک کنند و اين نشان مي‌دهد که زحمت کشيده‌اند و تلاش وافري داشته‌اند. ما از عملکرد خط حمله تيم تقدير مي‌کنيم چرا که مهاجمان ما در پنج بازي اخير بيش از 9 گل به ثمر رسانده‌اند و يا اينکه زمينه ساز گل‌هاي ديگري بوده‌اند.

مدير عامل پرسپوليس گفت: پرسپوليس در پنج بازي اخير سه برد داشته و دو مساوي و به گواه کارشناسان در اين بازي هم که به برد دست نيافته، مستحق پيروزي بوده است. اينها مسائلي است که سرمربي تيم با ما در ميان گذاشته و آنرا گزارش کرده و همچنين مسائل ديگري را نيز با ما در ميان گذاشته و به کوچک‌ترين مشکلات شما توجه کرده و خواستار رسيدگي آن توسط مديريت باشگاه شده است.

رويانيان تصريح کرد: من از آقاي گل محمدي و همکارانشان تقدير و تشکر مي‌کنم که توانسته‌اند تيم را در شرايط مطلوبي قرار دهند و با مديريت خود کاري کنند که بازيکنان فقط روي تمرين و بازي تمرکز کنند و مسائل بيروني روي آنها هيچ اثري نداشته باشد. کادر سرپرستي هم تلاش زيادي داشته که بايد به آن اشاره کنيم.

رويانيان به بازيکنان پرسپوليس گفت: شما با قدرت به کارتان ادامه دهيد و دل هواداران را با کسب نتايج مطلوب در دو بازي پيش رو شاد کنيد و بدانيد که کادر فني و باشگاه پشتيبان و حامي شماست و هواداران عزيز نيز با تمام وجودشان و فارغ از هر مسله‌اي در دو بازي آتي پشتيبان شما خواهند بود و تا دقيقه 90 از تيم حمايت خواهند کرد. نگران مسائل مالي هم نباشيد و با خيال راحت روي تمرين و بازي تمرکز کنيد.

رويانيان گفت: يکسري فشارهاي غير منطقي و غير واقع، باعث شد که بنده مباحثي را در رابطه با کناره‌گيري مطرح نمايم. اين مسائل هرگز منطقي نبود و نوعي جوسازي بود که هدف اصلي آن يا تخريب بنده بود و يا تخريب پرسپوليس.

وي ادامه داد: اين جريان قبل از شروع فصل راه افتاد و به واسطه کارهاي بزرگي که در باشگاه انجام شد برخي سعي کردند با جريان سازي آن را متوقف کنند و به همين دليل فشارهايي به بنده وارد شد که چون منطقي، اصولي و صحيح نبود مقابل آن ايستادگي کردم و در سايه اين فشارها بحث رفتنم را مطرح نمودم اما مسوولان دولت و وزارت ورزش به بنده لطف داشته و از ما حمايت کردند و گفته‌اند با قدرت به کار خود در پرسپوليس ادامه بدهيد. البته بايد بگويم دولت هم به خاطر من به نوعي تحت فشار بود که من اين موضوع را درک مي‌کنم. بنده و ساير مديران باشگاه‌هاي دولتي، کارمند و کارگر دولت هستيم و سرباز اين نظام. باشگاه‌هايي مثل پرسپوليس هم متعلق به دولت هستند و مردم. چرا بايد در سايه مسائل غير واقع و کذب، فشارهايي به ما و مسوولان دولت وارد شود که باعث رنجش خاطر امثال من شود تا بحث کناره‌گيري را مطرح کنم؟ در حالي که اگر اين فشارها و مسائل مطرح شده واقعيت داشت هرگز ناراحت نمي‌شدم و آن را به جان مي‌خريدم.

رويانيان خاطرنشان کرد: امروز به اينجا آمده‌ام تا به شما اطمينان خاطر بدهم که در کنارتان هستم. حالا بحث مدير عاملي باشگاه را بگذاريد کنار و فکر کنيد که بنده مثل يک سرپرست تيم مي‌خواهم در کنار شما باشم و از شما حمايت کنم و نگذارم که در اين شرايط و بازي‌هاي مهمي که پيش رو داريد احساس تنهايي کنيد. من مي‌خواهم مثل يک سرپرست کنار تيم باشم و يک تنه فني هم به قول فوتبالي‌ها به آقاي شيريني بزنم.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
عاشقتم پرسپولیس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 116
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 81
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 107
  • بازدید ماه : 144
  • بازدید سال : 146
  • بازدید کلی : 1,805
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه



    ساعت فلش

    

    کد نمایش آب و هوا

    کد نمایش آب و هوا

    پرسپولیس