loading...
پرسپولیس
محمدحسین آفرند بازدید : 4 شنبه 11 آذر 1391 نظرات (0)
محمد رويانيان در حاشيه مراسم افتتاح مرکز علمي کاربردي پرسپوليس عنوان کرد: ما قصد داريم با تيم‌هاي بزرگ دنيا صحبت کنيم هم اکنون با برزيل که مکتب فوتبال است ارتباط برقرار کرديم. چهره من بد است، همه مرا به عنوان يک پليس نگاه مي‌کنند.افتخار مي‌کنم که پليس علمي شديم.

به گزارش فارس،وي درباره برنامه 90 عنوان کرد: 90 هميشه يک چيز مي‌گويد. فردوسي پور هم اکنون با من قهر کرده است. او کارهاي خوبي انجام مي‌دهد و مي‌تواند به فوتبال کمک کند.

ما بايد در جهت توسعه فوتبال گام برداريم. هم اکنون شعار فوتبال ارزشي را مي‌گويم؛ اخلاق و جوانگرايي بايد سرلوحه قرار گيرد.

مدير عامل باشگاه پرسپوليس درباره انتخاب علي فتح الله زاده به عنوان شواليه تصريح کرد: باز هم مي‌گويم که مبارک باشد قديمي‌ها اين لقب‌ها را به افراد مي دادند. در ماه دوم نامه رسمي به من نوشتند و گفتند که به عنوان شواليه انتخاب شوم اما تمايلي نداشتم؛ من سربازم نه سردار. سرباز ايران بزرگم نه شواليه.

وي با اشاره به درگيري‌هاي لفظي‌اش با علي فتح الله زاده يادآور شد: بين ما طرح زوج و فرد برگزار است؛ روزهاي زوج با هم دعوا نمي‌کنيم و روزهاي فرد با هم دوستيم؛ جمعه‌ها نيز روز استراحت‌مان است. 2 روز قبل از مسابقه با هم جنگ داريم و 2 روز هم کري مي‌خواهيم. روز بازي هم برابر يکديگر قرار مي‌گيريم. يعني 5 روز براي هر بازي.

وي افزود: اگر در جام حذفي با اين تيم روبه رو شويم ما در اين فصل 3 بار ديگر با استقلال روبه رو خواهيم شد، يعني 15 روز با فتح الله زاده جنگ خواهيم داشت.

رويانيان افزود: طرح زوج و فرد را من مشخص کردم اما هر چه داشتيم فتح الله زاده گرفته است. لقب شواليه‌اي که براي نظامي‌ها است او گرفته است. شما اصلا ببينيد استقلال را يک نظامي تاسيس کرده است.

وي در پاسخ به اين سؤال که کنايه شما به قلعه نويي است گفت: قلعه نويي با من حرفي نزده. من با او تلفني صحبت کردم، او و فتح الله زاده به نظامي‌ها علاقه دارند. پرسپوليس توسط يک نظامي تاسيس نشد، من آمدم نظامي شد.

من مخلص فتح الله زاده هم هستم. او در فوتبال ما يکي است. در مورد دکتراي او هم نمي‌دانم چيزي بگويم. بهترين لقب براي او حاجي فتح الله زاده است. هواداران او را دوست دارند من هم او را دوست دارم.

رويانيان درباره حضور علي کريمي در مراسم انتخاب برترين‌هاي آسيا خاطرنشان کرد: براي ما افتخار بود، البته او مي‌توانست برترين بازيکن سال آسيا شود. پشت پرده‌ رفتارهاي مشکوکي وجود داشت که به اين عنوان دست نيافت. همين جوري هم او اول است. علي کريمي چه اول باشد چه دوم و چه سوم افتخار است بايد بپذيريم که او ستاره است.

وي درباره جوايزي که هدايتي به کريمي قول داده افزود: ما مخلص کريمي هم هستيم و به او جايزه مي‌دهيم. دوست داشتيم دوستان عحله نکنند، از همان دوستان تقاضا داريم در مراسم تجليل مهدوي کيا و علي کريمي حاضر شوند. قيمت آن ماشيني که هدايتي قصد داشت به کريمي دهد را نمي‌دانم اما او بيايد اين کادو را به ما بدهد.
برچسب ها خبر ورزشی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
عاشقتم پرسپولیس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 116
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 65
  • بازدید سال : 67
  • بازدید کلی : 1,726
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه



    ساعت فلش

    

    کد نمایش آب و هوا

    کد نمایش آب و هوا

    پرسپولیس