loading...
پرسپولیس
محمدحسین آفرند بازدید : 5 یکشنبه 18 فروردین 1392 نظرات (0)
سيد جلال حسيني اظهار داشت: بازي سختي بود، 120 دقيقه راه رفتن در چنين زميني بدن آدم را کوفته مي‌کند. بازي در چنين زميني خيلي سخت بود. ما برد مي‌خواستيم و به آن رسيديم.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: خودتان ديديد که در جريان بازي چه بي‌احترامي‌هايي به من شد اما مظفري‌زاده داور بازي به من گفت: عکس‌العمل نشان نده و من تمام اتفاقات را گزارش مي‌کنم. من هم به احترام او هيچ واکنشي نشان ندادم اما تمام کساني که به خانواده‌ام بي‌احترامي کردند را به خدا واگذار مي‌کنم.

وي در مورد زدن ضربه پنالتي گفت: براي پنالتي زدن هيچ استرسي نداشتم و اميدوارم قدم آخر را در جام حذفي محکم برداريم و با قهرماني راهي آسيا شويم که اين خواسته هواداران پرسپوليس است.

 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
عاشقتم پرسپولیس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 116
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 81
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 126
  • بازدید ماه : 163
  • بازدید سال : 165
  • بازدید کلی : 1,824
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه



    ساعت فلش

    

    کد نمایش آب و هوا

    کد نمایش آب و هوا

    پرسپولیس