loading...
پرسپولیس
محمدحسین آفرند بازدید : 5 شنبه 05 اسفند 1391 نظرات (0)
ادموند بزيک درباره تساوي پرسپوليس برابر آلومينيوم هرمزگان و حاشيه‌هاي اين بازي، اظهار کرد: ما در نيمه اول بازي خوبي را انجام داديم و چهار موقعيت مسلم گل داشتيم اما هر چه بازي رو به پايان مي‌رفت، داور با سوت‌هاي خود روند بازي را کند مي‌کرد. به همين خاطر شايد در نيمه دوم دو دقيقه هم توپ در زمين نچرخيد.

به گزارش ايسنا،وي درباره اخراج گل محمدي گفت: کميته‌ داوران بايد فيلم بازي را دوباره ببينند و خودش قضاوت کند که داور چقدر در اين صحنه‌ها تاثيرگذار بود. من آنقدر از شخصيت گل محمدي شناخت دارم و همه مي‌دانيم که او فردي آرامي است و اصلا فکر نمي‌کنم صدايش در آن لحظه به وسط زمين رسيده باشد. ضمن اين که قابل قبول نيست که او توهين کرده باشد، اما مگر يک آدم چقدر تحمل دارد. اگر آن صحنه خطا بود، مي‌توانيم بگوييم که کادر فني پرسپوليس به اشتباه اعتراض کرده است.

بزيک ادامه داد: فقط مصدوميت حقيقي دو، سه دقيقه از وقت بازي را گرفت و شش تعويض هم انجام شد، حالا مگر مي‌شود فقط سه دقيقه وقت اضافه گرفته شود؟ من نمي‌خواهم به کسي توهين کنم، اما چيزهايي مي‌بينيم که فکر مي‌کنيم که قصد و غرضي وجود دارد. مگر مي‌شود بازيکني که جلوتر است خطا کند. منظورم صحنه تک به تک شدن کريم انصاري فرد با دروازه‌بان حريف است.

آناليزور پرسپوليس در ادامه گفت: از زماني که من به پرسپوليس آمده‌ام هفت، هشت پنالتي مسلم ما را نگرفته‌اند. اگر دو، سه مورد از اين پنالتي‌ها گرفته مي‌شد، روحيه تيم ما خيلي فرق مي‌کرد. الان محسن بنگر را محروم کرده‌اند. من محسن را از زماني که در سپاهان با او هم بازي بودم، مي شناسم. حتما الفاظي عليه او و خانواده‌اش به کار برده اند که اين کار را کرده‌. حرف ما اين است که کميته‌ انضباطي بايد تعادل را برقرار کند. اگر تماشاگران تيم سپاهان محروم نمي‌شوند محسن بنگر هم بايد براي پرسپوليس بازي کند. البته کار محسن هم اشتباه بوده است، اما کميته‌ انضباطي بايد همه چيز را بسنجد بعد تصميم بگيرد، نه اين که يک طرفه و بعد از دو، سه روز حکم صادر کند، در حالي که اين تصميم‌ها معمولا دو، سه هفته‌ طول مي‌کشد تا به سرانجام برسد.

بزيک در همين رابطه گفت: تا الان چه در زمان بازيگري و چه در زمان حضورم در کادر فني درباره حاشيه‌ها صحبت نکرده‌ام، اما الان واقعا به همه چيز شک کرده‌ام.

 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
عاشقتم پرسپولیس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 116
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 20
  • بازدید کلی : 1,679
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه



    ساعت فلش

    

    کد نمایش آب و هوا

    کد نمایش آب و هوا

    پرسپولیس