loading...
پرسپولیس
محمدحسین آفرند بازدید : 11 شنبه 11 آذر 1391 نظرات (0)
مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا، درباره پيشنهادهاي خارجي خود و اينکه چه تصميمي براي آينده فوتبالش گرفته گفت: سعي دارم فعلا درباره اين موضوع زياد صحبت نکنم. پيشنهاد از تيم‌هاي اروپايي دارم اما هنوز تصميمي نگرفته‌ام.

وي افزود: بايد به هر باشگاهي که مي‌روم از شرايط آنجا مطمئن شوم. البته پيشنهادهايي که به من شده همه چيزشان مشخص است اما هنوز تصميم خاصي نگرفته‌ام. تا به حال هم نگفته‌ بودم که پيشنهاد دارم اما متاسفانه فضاي فوتبال ما طوري است که تا صحبت مي‌کنيد مي‌گويند که دارد بازارگرمي مي‌کند.

انصاري فرد با اشاره به اينکه باشگاه بايد نظر نهايي را بدهد گفت: بايد با چند نفر مشورت کنم. حرف نزنم بهتر است چون هر چيزي که بگويم عليه خودم مي‌شود. مي‌توانيد از رويانيان بپرسيد که مي‌خواهد چه تصميمي در اين باره بگيرد. نيم فصل براي پيشنهادهايم تصميم مي‌گيرم.

وي درباره غيبت خود در بازي پرسپوليس با تراکتورسازي گفت: قسمت نشد در اين بازي باشم. خيلي دوست داشتم برابر تراکتورسازي بازي کنم. اميدوارم بازيکنان تيم مثل چند بازي گذشته خوب کار کنند و با يک بازي زيبا و کسب سه امتياز هواداران را خوشحال کنند.

مهاجم ملي‌پوش پرسپوليس در ادامه درباره شايعه‌اي که مبني بر تباني کارلوس کي‌روش با قطري‌ها شنيده مي‌شود گفت: صد سال سياه اين موضوع امکان‌پذير نيست. من اگر با چشم خودم هم اين موضوع را ببينم باور نمي‌کنم چرا که کي‌روش يک فرد قابل احترام و يک مربي بزرگ است.

انصاري فرد درباره انتخاب فدراسيون فوتبال به عنوان بهترين فدراسيون آسيا هم گفت: به نظر من کفاشيان در فدراسيون زحمت مي‌کشد. اميدوارم اين موفقيت‌ها ادامه‌دار باشد و همه دست به دست هم دهيم تا تيم ملي را در جام جهاني ببينيم.
برچسب ها خبر ورزشی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
عاشقتم پرسپولیس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 116
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 81
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 95
  • بازدید ماه : 132
  • بازدید سال : 134
  • بازدید کلی : 1,793
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه



    ساعت فلش

    

    کد نمایش آب و هوا

    کد نمایش آب و هوا

    پرسپولیس