loading...
پرسپولیس
محمدحسین آفرند بازدید : 2 شنبه 05 اسفند 1391 نظرات (0)
به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، مهدي مهدوي‌کيا گفت: ناراحتي من از اين مصدوميت است که کلافه‌ام کرده است. اميدوارم امروز يا فردا در تمرين حاضر باشم. . البته هنوز نمي‌توانم تمرين کنم و بايد کارهاي مربوط به تقويت عضلات کمر را انجام بدهم و اگر همه چيز خوب پيش رفت، نرم دويدن را شروع مي‌کنم.

وي ادامه داد: اين مصدوميت يک مشکل قبلي بود، به واسطه عملي که يازده سال قبل انجام شد و از عوارض آن جراحي است. تاکنون چند باري برايم مشکل‌ساز شده است و به عصب کمرم فشار وارد مي‌شود. گرفتگي عضله هم به خاطر تحت فشار بودن سيستم عصبي بود. وقتي در آلمان بودم هر گاه اين مشکل برايم پيش مي‌آمد، يک پزشک ايراني اين مسئله را با طب سوزني برطرف مي‌کرد که امکانش اينجا فراهم نبود. به همين دليل بايد با استراحت، ماساژ و آب درماني، درمان بشوم و کار ديگري نمي‎شود کرد.

هافبک پرسپوليس تصريح کرد: خدا را شکر خيلي بهتر شده‌ام. اميدوارم مشکلي پيش نيايد و با تمرينات تقويتي، اين شرايط را کاملا پشت سر بگذارم. در سال‌هاي اخير که در ايران بودم اين مشکل حادث نشد تا همين اردوي کردان که عارضه برگشت. البته يک روزه برطرف شد و با خودم گفتم تمام شد، اما سه، چهار روز بعد که در تهران بوديم قبل از بازي، دوباره کمرم گرفت. تجربه نشان داده است که هر گاه اين مشکل در فاصله کم، دو بار پيش مي‌آيد، شرايط خطرناک است و بايد احتياط کرد. هر بار هم که اين مشکل اتفاق بيفتد تا دو هفته زمان لازم است تا شرايط بهبود يابد.

مهدوي‌کيا درباره اينکه آيا تا بازي با ذوب آهن در جام حذفي بهبود خواهد يافت يا نه، گفت: بستگي دارد که اوضاع چطور پيش برود. اميدوارم همه چيز خوب باشد. بعد از عملي که يازده سال قبل داشتم. چهار بار اينطور شدم. دو بار در هامبورگ، يک بار وقتي در اينتراخت بودم و يک بار هم حدود 12 روز قبل از جام جهاني آلمان بود که اينطور شد. در جام جهاني قبل از بازي با مکزيک توانستم به شرايط تيمي برگردم. به طور کلي قابل پيش بيني نيست که دقيقا چقدر طول بکشد ولي پيشرفت کار بد نبوده است. به هر حال مصدوميت جزيي از فوتبال است و گاهي در بدترين مواقع پيش مي‌آيد. بعد از سال‌ها بازي کردن مي‌دانم دوري از ميدان سخت است ولي بالاخره تمام مي‌شود. اميدوارم حالا که قرار است دو، سه ماه ديگر از فوتبال خداحافظي کنم، اين آسيب ديدگي زودتر مرتفع شود و با خاطره خوش کفش‌ها را آويزان کنم.

کاپيتان پرسپوليس درباره عدم حضورش در تمرينات در دو هفته اخير خاطرنشان کرد: بايد هرگونه فعاليت غيرضروري را به حداقل مي‌رساندم. در اين مدت کارم به استراحت ماساژ و آب درماني خلاصه شده بود. حتي براي آب درماني يک استخر مجهز در نزديک منزل ما است که داراي امکانات لازم بود را انتخاب کردم تا رفت و آمد به حداقل برسد. حتي يک دوچرخه ثابت در آب هم تدارک ديده شده بود که هنگام کار با آن فشار روي کمر کمتر باشد. در اين مدت آمدن به تمرين هيچ کمکي نمي‌کرد. نشستن پشت فرمان و ماندن در ترافيک اين وضع را بدتر مي‌کرد. البته در اين مدت هر روز با پزشکان تيم و آقاي عليپور در تماس بودم و کادر پزشکي جوياي احوال من بود با مسئولان باشگاه هم در تماس بودم. روز پنجشنبه هم سر تمرين رفتم و با بچه‌ها و سرمربي ديدار کردم. اميدوارم بتوانم امروز يا فردا در محل تمرين حاضر باشم و يکسري کارهاي اوليه را شروع کنم.

وي درباره شايعاتي که پيرامون ناراحت بودنش از بازي نکردن در نيم فصل دوم، بعد از درخشش در نيم فصل اول مطرح مي‌شود، افزود: من قبلا در اين باره حرف زده‌ام. همه من را مي‌شناسند. بازيکني نيستم که اعتراض کنم يا باعث ايجاد مشکل براي تيم بشوم. در نيم فصل اول با وجود مشکلات زيادي که داشتيم و امتيازات فراواني که از دست داديم، سعي کردم در 35 سالگي خودم را در شرايط مطلوب حفظ کرده و براي تيم خودم مفيد باشم. در اين بين خدا هم کمک کرد تا با اينکه در خط مياني بازي مي کردم و فشار زياد بود بتوانم به تيم کمک کنم و با ياري بچه‌ها شرايط بدتر از آن نشود. به هر حال مي‌دانيد که در 35 سالگي سخت است که يک بازيکن بتواند خود را در فرم مطلوب نگه دارد. شرايط اينگونه بود تا اينکه نيم فصل دوم شروع شد. در همان بازي با ملوان من در ترکيب تيم بودم ولي سرماخوردگي باعث شد چند ساعت قبل از بازي اردو را ترک کنم. تيم در آن بازي به يک پيروزي خوب رسيد و طبيعي بود که مربي به ترکيب تيم برنده دست نزدند. بعد از آن در چند بازي نيم فصل دوم در نيمه دوم به ميدان رفتم. در دربي هم در ترکيب اصلي بودم. آن بازي هم مي‌شد با پيروزي پشت سر گذاشته شود. فکر کنم يکي از پنالتي‌هايي که گرفته نشد هم روي کرنر ارسالي من بود. بعد از آن هم يک مصدوميت بد هنگام بوجود آمد که باعث شد، سه، چهار بازي را از دست بدهم. اينها شرايطي بودند که به وجود آمدند. به طور طبيعي هر بازيکني مي‌خواهد بازي کند و وقتي از ميدان دور باشد. طبيعتا خوشحال نيستم ولي من هيچگاه بازيکني نبوده‌ام که بخواهم اعتراض کنم يا ابراز ناراحتي من به شکلي باشد که تيم را دچار مشکل کند. حالا هم که تيم نتيجه مي‌گيرد، خوشحال هستم. فکر مي‌کنم همه پرسپوليسي‌ها خوشحال هستند و ناراحتي من از اين مصدوميت است که هم زندگي عادي و هم زندگي حرفه‌اي من را دچار مشکل کرده است و مي‌خواهم هر چه زودتر آنرا پشت سر بگذارم، چون من را نگران و کلافه کرده است.

مهدوي‌کيا در مورد ترافيک به وجود آمده در سمت راست خط مياني با حضور وي، کريمي، کلاه کج و ولادتکو تصريح کرد: اين ترافيک کار را براي بازيکن سخت مي‌کند ولي براي تيم بد نيست. يک مواقعي من بازي کردم و کريمي نبود. در بازي‌هايي علي بازي کرد و من نبودم. الان هر دوي ما مصدوم هستيم و ديگران هستند که بازي کنند. اين ترافيک بد نبود، ضمن آنکه دست مربي را باز گذاشته است تا براساس برنامه‌هاي مختلف بازي بتواند از بازيکنان با توانايي‌هاي متفاوت بهره بگيرد. مصدوميت و افت بخشي از کار هر بازيکن در طول فصل است و در اين مواقع بايد جانشين مطمئني وجود داشته باشد. ما اين ترافيک را در اکثر پست‌ها داريم و همه بايد در خدمت تيم و کادر فني باشند تا هر وقت مورد استفاده قرار گرفتيم بهترين عملکرد را داشته باشيم.

وي ادامه داد: پرسپوليس در نيم فصل دوم شروع خوبي داشته و توانسته‌ايم نتيجه خوبي بگيريم. ما مستحق اين هستيم که در رتبه‌هاي بالاي جدول باشيم ولي يازده امتيازي که در پنج هفته اول از دست داديم مشکلات زيادي درست کرد. ما الان در جام حذفي هم حضور داريم بايد با قدرت در مسابقات حاضر بشويم تا بتوانيم به قهرماني برسيم. بازي‌هايي که برابر ذوب آهن و داماش داريم بازي‌هاي سختي هستند ولي اميدواريم که به فينال برويم و مهمتر از آن جام قهرماني را بگيريم. در ليگ هم به واسطه امتيازاتي که در هفته‌هاي ابتدايي از دست داديم فاصله زياد شد ولي هيچ چيز دور از دسترس نيست. البته در شرايط فعلي، آنچه تيم را اذيت مي‌کند، بحث اشتباهات داوري است که ما در خيلي از بازي‌ها از پيروزي محروم کرده است وگرنه با همين شرايط فعلي هم جايگاه واقعي تيم، اينجاي جدول نبود.

کاپيتان پرسپوليس در اين ارتباط که با وجود کمتر بازي کردن در نيم فصل دوم هنوز با پنج پاس گل و سه گل زده جزو موثرترين نفرات تيم است، گفت: خوشحالم که در آخرين سال فوتبالم توانسته‌ام بازيکن موثري باشم و با وجود آنکه به خاط مصدوميت بازي‌هاي زيادي را در نيم فصل دوم از دست دادم جزو موثرترين‌هاي تيم هستم. اين فصل آخرين سال بازيگري من است و من خيلي تلاش کرده‌ام تا عملکرد خوبي داشته باشم و هواداران، کارشناسان و رسانه‌ها نظر مثبتي روي بازي من داشته باشند، ضمن آنکه خاطره خوشي را در ذهن آنها بر جا بگذارم. اميدوارم در دو سه ماهي که مانده به شرايط آرماني برگردم و در خدمت تيم باشم تا در بازي‌هاي سخت، حساس و فشرده‌اي که باقي مانده به تيم کمک کنم.

وي درباره پيشنهاد 900 ميليون توماني (250 هزار دلاري) الطلبه عراق براي کمتر از 3 ماه افزود: اين پيشنهادي بود که شفاهي مطرح شد و آنها مي‌خواستند کتبي کنند که من پاسخ منفي دادم، چرا که هدف من اين بود که آخرين سال بازيگري خودم را با پرسپوليس پشت سر گذاشته و با پيراهن تيم محبوبم خداحافظي کنم. در چنين شرايطي مبلغ اصلا براي من مهم نبود. اگر مي‌خواستم به اين مسائل فکر کنم اول فصل با پرسپوليس قرارداد سفيد نمي‌بستم. اگر در فکر مسائل مالي بودم خيلي کارهاي ديگر مي‌کردم. الان تنها چيزي که مي‌خواهم، بهبودي سريعتر، کمک به پرسپوليس و کسب حداقل عنوان قهرماني در جام حذفي و تقديم آن به هواداران است.

 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
عاشقتم پرسپولیس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 116
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 59
  • بازدید سال : 61
  • بازدید کلی : 1,720
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه



    ساعت فلش

    

    کد نمایش آب و هوا

    کد نمایش آب و هوا

    پرسپولیس