loading...
پرسپولیس
محمدحسین آفرند بازدید : 5 شنبه 02 دی 1391 نظرات (0)
شهاب گردان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به دلايل خط خوردن نامش از ليست 18ديدار پرسپوليس و ملوان که روز چهارشنبه برگزار شد گفت: به هرحال اين تصميم کادر فني بود که در ليست 18 نفره نباشم. فکر مي کنم مقصر اصلي هم خودم هستم چرا که در آغاز دور جديد تمرينات پرسپوليس چند روزي غايب بودم.

وي در ادامه خاطرنشان کرد: البته در مورد اين قضيه هم با خود آقا يحيي صحبت کردم و دلايل غيبتم را مطرح کردم. اما به نظر مي رسد که ايشان اين توضيحات را قانع کننده تلقي نکردند و تصميم گرفتند که من در ليست 18 نفره بازي با ملوان نباشم.

اين دروازه بان افزود: به هرحال مهم پيروزي تيم بود که خوشبختانه رقم خورد و بچه ها با گوش دادن به فرامين مربيان و بازي يکدست و تاکتيکي که انجام دادند يکي از بهترين تيم هاي باشگاهي ايران را با گل هاي زياد شکست دادند.

گردان که به واسطه نيمکت نشيني هاي پياپي در پرسپوليس جايگاهش را در تيم ملي از دست داد و به همين دليل شايعه جدايي اش از پرسپوليس بيش از پيش به گوش مي رسيد در خصوص احتمال جدايي از اين تيم در آخرين روز نقل و انتقالات نيم فصل گفت: در اين مدت چند باشگاه ليگ برتري پيشنهاد هايي را به ارائه دادند که همه آنها را به باشگاه ارجاع دادم. به هرحال من هنوز نيم فصل ديگر با باشگاه پرسپوليس قرارداد دارم.

شهاب گردان در پاسخ به اين سوال که نيمکت نشيني هاي پياپي و حتي قرار نگرفتن در ليست 18 نفره بازي با ملوان او را در پرسپوليس دل سرد و تصميمش را بري جدايي از پرسپوليس تغيير نداده بيان کرد: در ابتدا تا حد زيادي دل سرد شدم اما در ادامه با صحبت هايي که با آقاي رويانيان و آقا يحيي داشتم بسيار اميدوار شدم و به همين دليل تصميم گرفتم با تمام وجود در تمرينات شرکت کنم و حقم را بگيرم.

دروازه بان تيم فوتبال پرسپوليس در پايان گفت: به همين دليل فکر جدا شدن از پرسپوليس را به طور کامل از سرم بيرون آوردم. از اين رو ضمن احترام به تمام باشگاه هايي که در اين مدت خواهان حضور من در تيم‌هايشان بودند در آخرين روز فرصت نقل و انتقالات نيم فصل اعلام مي کنم که تا پايان فصل از پرسپوليس جدا نخواهم شد.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
عاشقتم پرسپولیس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 116
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 29
  • بازدید سال : 31
  • بازدید کلی : 1,690
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه



    ساعت فلش

    

    کد نمایش آب و هوا

    کد نمایش آب و هوا

    پرسپولیس