loading...
پرسپولیس
محمدحسین آفرند بازدید : 5 دوشنبه 19 فروردین 1392 نظرات (0)


 

محمد رويانيان پس از اظهارات يحيي گل‌محمدي که قرار است در فصل آينده کرانچار جايگزين او شود و او نيز اصراري براي ماندن ندارد گفت: خدا وکيلي از وقتي که به فوتبال آمدم و مخصوصا در اين مدت اخير با دو مربي بزرگ کار کردم اما شيرين ترين، بزرگترين و لذت بخش ترين لحظاتم را با يحيي گل محمدي داشتم.

وي افزود: حضور يحيي حتي به من هم آرامش داده و ايشان براي پرسپوليس بهتر از دنيزلي و ژوزه کار کرد و خودش را به من ديکته و ثابت کرد.

وي ادامه داد: با اين وجود آيا درست است ما بخواهيم با فرد ديگري صحبت کنيم؟ حتي يک ثانيه هم به مغزم خطور نکرده که بخواهم به فکر جايگزين يحيي باشم وقتي ما گل محمدي را داريم، کرانچار و اوليويرا را که برايشان احترام زيادي قائلم نيازي نداريم.

رويانيان خاطر نشان کرد: همه بدانند يحيي گل محمدي کشف من است و خيلي خوشحالم که يک کشف طلايي داشتم، سال‌ها يحيي در پرسپوليس بماند چون او جوان پر استعداد و توانمندي است. گل محمدي به زودي قدرت کمک به تيم ملي را دارد و آن وقت خيال من راحت است که او به هدفش رسيده است. بهتر است در اين شرايط از زدن اين گونه حرف‌ها جلوگيري شود تا خدايي نکرده پرسپوليس ضربه نخورد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
عاشقتم پرسپولیس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 116
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 81
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 103
  • بازدید ماه : 140
  • بازدید سال : 142
  • بازدید کلی : 1,801
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه



    ساعت فلش

    

    کد نمایش آب و هوا

    کد نمایش آب و هوا

    پرسپولیس