loading...
پرسپولیس
محمدحسین آفرند بازدید : 3 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)
کريم انصاري‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، در خصوص بازي مقابل صباي قم اظهار داشت: يکي از مشکلاتي که باعث شد تا ما در ابتداي راه کمي از ساير تيم‌ها عقب بمانيم، بدون شک مشکلات روحي و رواني بود. بالاخره همه معتقد بودند که تيم ما بسيار کامل و يکي از بهترين‌هاي امسال است اما متاسفانه قسمت اين بود که در نيم فصل اول دچار بدشانسي‌هاي گوناگوني شويم که اميدوارم ديگر در زندگي فوتبالي‌ام شاهد آن نباشم.

وي افزود: با توجه به چند بازي گذشته که به نمايش گذاشتيم نشان داديم که در خط هجومي و ساختار دفاعي تيمي بسيار خوب، باتجربه و قدرتمند هستيم و به نظرم حالا بايد پس از موفقيت در جام حذفي در ليگ برتر خودمان را ثابت کنيم.

وي افزود: کار بسيار سختي مقابل صباي قم و ‌هوادارانش و همچنين کادر فني خوب اين تيم داريم و به نظرم براي رسيدن به سه امتياز بايد بسيار باهوش و با تمرکز باشيم. از کمترين فرصت‌ها بهترين استفاده را بايد ببريم. من اميدوارم دست پر از قم به تهران برگرديم تا جايگاه خودمان را در ليگ برتر هم بهبود ببخشيم.

انصاري‌فرد درباره گلزني‌اش نيز گفت: بالاخره هر بازيکني بايد وظايف خود را در زمين انجام دهد و من هم وظيفه‌ام گلزني براي پرسپوليس است. نمي‌دانم در بازي برابر نفت تهران چرا توپ‌هايم گل نمي‌شد اما من هميشه عادت دارم يک روز به برد و يا باخت و يا عدم گلزني‌ام فکر کنم، بنابراين بايد تمرکزم را به بازي بعدي مشغول کنم. نمي‌دانم آيا در بازي مقابل صبا قسمت من گلزني براي پرسپوليس است يا خير، اما با تمام وجود تلاشم را مي‌کنم تا محبت‌هاي هواداران را جبران کنم.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
عاشقتم پرسپولیس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 116
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 54
  • بازدید ماه : 91
  • بازدید سال : 93
  • بازدید کلی : 1,752
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه



    ساعت فلش

    

    کد نمایش آب و هوا

    کد نمایش آب و هوا

    پرسپولیس