loading...
پرسپولیس
محمدحسین آفرند بازدید : 7 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)
مانوئل ژوزه ابتدا در خصوص درگيري لفظي‌اش با خبرنگاران انزلي و ترک نشست مطبوعاتي اظهار داشت: متأسفانه اتفاقاتي در انزلي افتاد که دوست ندارم در مورد آن صحبت کنم چون من به دنبال اهدافي هستم که در نيم فصل و طول بازي ها به آن برسم و فکرم را براي مسائل ديگر مشغول نکنم.

وي افزود: در نشست مطبوعاتي راجع به بازي پرسپوليس و ملوان از من سؤال پرسيدند من هم باتوجه به سردي آب و هوا کمي دچار مشکل شده بودم من در کنفرانس گفتم که به انزلي آمديم تا برنده شويم اما به يک باره خبرنگاري شروع کرد به خنديدن اين يعني چه؟

ژوزه ادامه داد: به انگليسي گفتم مگر من حرف خنده‌داري زدم؟ گفتم به انزلي آمدم تا سه امتياز بگيرم. سپس همان خبرنگار با خنده شروع کرد به داد و بيداد کردن و حرف‌هايي که من متوجه نشدم که چه چيزي گفت. سپس مجددا به زبان انگليسي از او پرسيدم مگر حرف من را متوجه نشديد که اين حرکت را انجام داديد. گفتم سن من شايد اندازه پدر شما باشد. پس بايد يک فرد به بزرگتر خود احترام بگذارم. بعد ديدم که متأسفانه مسائل ديگر پيش آمد که من هم برخلاف ميل باطني ام بلند شدم و نشست مطبوعاتي را ترک کردم.

سرمربي پرسپوليس در خصوص بازي مقابل ملوان نيز گفت: در اين بازي هم مي‌توانستيم برنده شويم و هم بازنده. در نيمه اول چندان بازي پرسپوليس چنگي به دل نمي‌زد اما در نيمه دوم به مراتب بهتر شديم. خوشبختانه در اين بازي مسائلي ديدم که براي تيم من بسيار خوب بود.

وي افزود: در بازي‌هاي گذشته اگر دروازه ما باز مي‌شد به يکباره روحيه بازيکنان سقوط مي‌کرد اما در اين بازي اتفاقي نيفتاد و من بسيار خوشحالم. در بازي با ملوان و ذوب آهن متأسفانه با گل زودهنگام در حال شکست بوديم اما به يکباره همه چيز را برگردانديم و اين براي تيم من خيلي خوب است که از شرايطي که در ابتداي بازي گريبان‌گير آن شود به يکباره به شرايط خوب و با انگيزه در طول 90 دقيقه تغيير کند.

ژوزه ادامه داد: ما نبايد گل‌هاي شبيه ملوان بخوريم اما به نظر من اين موارد طبيعي است و در برخي از بازي ها اين موضوع پيش مي‌آيد. بازي با ملوان برايمان خيلي مهم بود، چون اگر مي برديم قطعا وضعيتمان در جدول خيلي بهتر مي‌شد اما متأسفانه نشد.

سرمربي پرسپوليس خاطرنشان کرد: باز هم مي‌گويم در حال حاضر شايد مشکل اصلي مسائل روحي و رواني باشد. روي بچه‌هاي من فشار زيادي است که برنده شوند و اين موضوع کمي آنها را تحت تأثير قرار داده. خوشحالم که بچه‌هاي من دست از تلاش برنمي‌دارند اما بايد فشارها را کمتر کنيم. اين شرايط متأسفانه کمي در عملکرد بازيکنان در زمين بازي تأثيرگذار است.

سرمربي قرمزپوشان تأکيد کرد: در بازي مقابل ملوان وقتي اتفاقات نيمه اول افتاد با بچه‌ها بين نيمه صحبت‌هاي خوبي داشتم و خوشبختانه همه چيز عوض شد. بعضي از بچه‌ها هنوز آن چيزي را که مي‌خواهند از خود به نمايش بگذارند نتوانستند بروز بدهند و البته که تلاش آنها ستودني است. درست است در بازي مقابل ملوان به 3 امتياز نرسيديم اما از بازي بچه‌هايم راضي هستم.

ژوزه در ادامه صحبت‌هايش يادآور شد: با سختي فراوان گل دوم را به تيم خوب ملوان زديم اما خيلي بد شد دروازه ما به آن شکل پس از دقايقي باز شد اگر کمي صبر تيم ما بيشتر بود مي‌توانستيم گل دوم خودمان را نگه داريم، اگر در حفظ گل دوم کمي دقت مي‌کرديم مطمئن بودم گل سوم را هم مي زديم اما متأسفانه نشد.

وي افزود: حتي بعد از اينکه بازي دو بر دو شد ما حمله کرديم چون دوست داشتيم بازي را ببريم چهار حمله خوب انجام داديم و با 4 مهاجم بازي کرديم اما متأسفانه مساوي شد و بايد اين موضوع را بپذيريم چون به نظرم تيم ملوان هم تيمي بسيار خوب و سرسختي است.

سرمربي پرسپوليس درباره رويارويي با ملوان در جام حذفي، گفت: به نظرم در اولين مرحله در جام حذفي کار بسيار سختي را در پيش داريم اما ما در ورزشگاه آزادي بازي مي‌کنيم و چاره‌اي جز برد نداريم. مي‌خواهيم در اين جام موفق شويم و اميدوارم که به هدفمان برسيم.

ژوزه در خصوص حضور کريمي در بين سه بازيکن برتر آسيا تصريح کرد: درست است کريمي به عنوان بهترين آسيا انتخاب نشد اما من به او بابت حضورش در بين سه بازيکن برتر تبريک مي‌گويم. اين موضوع يک افتخاري ديگر در کارنامه کريمي باشگاه پرسپوليس و فوتبال ايران است. من خيلي خوشحالم که علي کريمي در آسيا جزو سه بازيکن برتر شد و بعد از بازيکن کره‌اي در مکان دوم قرار گرفت. قطعا او لياقت اين افتخار را داشته و برايش در آينده آرزوي موفقيت مي‌کنم.

ژوزه در ارتباط با داوري بازي ملوان و پرسپوليس اظهار داشت: متأسفانه من بايد در خصوص داوري بازي مقابل ملوان حرف‌هايي را بزنم. داور به همه بازيکنان ما کارت زرد نشان داد، داور در يک بازي براي دفاع از خودش از کارت زرد استفاده مي‌کند اما متأسفانه داور همه بازيکنان ما را زرد کرد و نمي‌دانم دليلش چه بود.

وي افزود: وقتي يک آشپز با دستپخت بد، آش درست مي‌کند براي اينکه نخواهد کسي آن را بخورد و از خود دفاع کند درون آن فلفل مي‌ريزد الان هم در قبال داوري بازي با ملوان همان اتفاق افتاد. او مي‌خواست از خودش دفاع کند پشت سر هم به بازيکنان ما کارت زرد داد چون براي او فرقي نداشت که براي بازي بعدي کدام بازيکن را داشته باشيم و کدام را نداشته باشيم. او فقط مي‌خواست از خودش دفاع کند اما بايد با همين رويه رو به جلو برويم و اميدوارم در بازي برابر تراکتورسازي که يک بازي حساس تا قبل از نيم فصل است به سه امتياز برسيم. دوست دارم هر چه زودتر از اين شرايطي که در جدول هستيم بيرون بياييم و به بالاها راه پيدا کنيم.
محمدحسین آفرند بازدید : 6 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)
محمدحسين جعفري در مورد شرايط تيم تراکتورسازي تبريز گفت: خودمان را براي ديدار مقابل پرسپوليس آماده مي‌کنيم. متأسفانه در سه بازي گذشته نتايج خوبي کسب نکرديم. در اين مدت افت محسوسي داشتيم و تلاش مي‌کنيم تا در بازي با پرسپوليس با کسب يک نتيجه مناسب به روند خوبمان بازگرديم.

وي در مورد ديدار حساس تيمش مقابل پرسپوليس اظهار داشت: هر دو تيم از باشگاه‌هاي باشخصيت و پرهوادار فوتبال ايران هستند. پيش بيني مي‌کنم بازي بسيار خوب و جوانمردانه‌اي را شاهد باشيم و هواداران از ديدن اين مسابقه لذت ببرند.

جعفري در مورد سرنوشت دو بازيکن خارجي تراکتورسازي عنوان کرد: اين دو بازيکن فعلا رفتند و کنار ما حضور ندارند، قصد داريم نام آن‌ها را از ليست خارج کنيم.

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي در مورد برنامه‌هاي تيمش در نيم فصل تصريح کرد: در حال بررسي هستيم تا با استفاده از فرصت نيم فصل نيازهاي تيم را تأمين کنيم. اولويت اول ما جذب بازيکنان داخلي است اگر موفق به انجام اين کار نشديم با همکاري مسئولان باشگاه و در اختيار گرفتن بودجه اقدام به جذب بازيکن خارجي خواهيم کرد.

وي در مورد حضور مترجم جديد در کنار توني اليويرا گفت: در حال حاضر مترجم جديدي را آورده‌ايم او دو هفته به صورت آزمايشي در تيم ما کار مي‌کنند و اگر سرمربي راضي بود تا آخر فصل در کنار ما خواهد بود.

جعفري در مورد اينکه گفته مي‌شود او از لقب شواليه فتح الله زاده ناراحت است تصريح کرد: يک نفر از من در اين مورد سؤالي پرسيد و من به او گفتم اين عنوان‌هايي است که اروپايي‌ها ايجاد مي‌کنند، آنها پول مي‌خواهند و عنوان مي‌دهند اما در کشور خودمان عنوان‌هايي داريم که بسيار مناسب است و نيازي به القاب خارجي نيست. به هر حال ذائقه‌ها با يکديگر تفاوت دارد.

وي در مورد سهميه 1+3 ايران و حضور تراکتورسازي به صورت مستقيم در ليگ قهرمانان آسيا عنوان کرد: کسب اين سهميه موفقيتي بود که به دست آورديم متأسفانه سال قبل امتيازمان کم شد و سهميه را از دست داديم. از همين حالا بايد تلاش کنيم تا در دور بعدي بتوانيم 4 سهميه کسب کنيم. تراکتورسازي اولين تجربه آسيايي خود را خواهد داشت و مي خواهيم با هواداران انرژيک و با شور و نشاط نتايج خوبي بگيريم. تمام تلاشمان را مي کنيم تا نماينده خوبي براي فوتبال ايران باشيم و آبروداري کنيم.

جعفري در مورد انتخاب فدراسيون فوتبال ايران به عنوان برترين فدراسيون سال2012 آسيا گفت: معيارهايي که آنها دارند با معيارهاي ما در داخل متفاوت است. بايد خودمان را با آن معيارها تطبيق دهيم و به شرايط فوتبال خارج از کشور و حرفه‌اي نزديک شويم. بايد در کارهايمان آينده را در نظر بگيريم. نبايد فقط به امروز فکر کنيم. من قصد ندارم به کسي نمره ‌دهم. بايد کاري کنيم که در آينده بتوان از آن بهره برد. برخي فقط امروز را مي‌بينند اما برخي ديگر مي‌کارند تا در آينده از آن استفاده شوند.

وي در مورد اينکه آيا فدراسيون ايران مي کارد تا در آينده‌گان از آن استفاده کنند، اظهار داشت: من به اين مسئله ورود نکردم و تنها به بيان نقطه‌نظراتم پرداختم. شايد انتظاراتي که من دارم کمي بالا باشد تنها توصيه‌ام اين است که بايد شرايطمان را به فوتبال حرفه اي نزديک کنيم و معيارهاي AFC را هم در نظر بگيريم.
محمدحسین آفرند بازدید : 5 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)
به گزارش فارس، طبق برنامه جام حذفي، تيم پرسپوليس بايد 29 آذر در چارچوب جام حذفي به مصاف ملوان برود. از همين رو با توجه به تغييرات در زمان جام حذفي و خستگي بازيکنان و درخواست ژوزه قرار است سرخپوشان در تعطيلات نيم فصل به اردوي يک هفته‌اي عازم امارات شود. احتمال برگزاري دو ديدار دوستانه در اين اردو براي قرمزپوشان وجود دارد.

گفتني است پيش از اين نيز پرسپوليس قصد داشت اردوهايي در ترکيه و امارات برگزار کند اما اين اردوها لغو شده بود.
محمدحسین آفرند بازدید : 11 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)
محمد رويانيان 24 ساعت پيش از برگزاري مراسم انتخاب بهترين هاي فوتبال آسيا در سال 2012 با ارسال نامه اي به AFC از کنفدراسيون فوتبال آسيا تقدير کرد.

به گزارش ايسنا،در اين نامه آمده است، قرار گرفتن کريمي در جمع سه نفر برتر و بنگر در جمع 5 نفر برتر آسيا باعث خوشحالي ما شد. ما به نيابت از هواداران باشگاه بزرگ پرسپوليس از شما تشکر مي‌کنيم. در سال‌هاي گذشته پرسپوليس بازيکنان بزرگ ديگري مثل علي دايي، کريم باقري، حميد استيلي، مهرداد ميناوند، مهدي مهدوي‌کيا و ... را به فوتبال آسيا معرفي کرده و اميدوارم که اين روند در سال‌هاي آينده هم ادامه پيدا کند و پرسپوليس بازيکنان قدرتمند ديگري به فوتبال آسيا معرفي کند.

رويانيان در ادامه اين نامه ضمن ابراز علاقه براي افزايش همکاري‌هاي باشگاه پرسپوليس با AFC آورده است، بنا بر اعلام کنفدراسيون فوتبال آسيا، پرسپوليس پرتماشاگرترين تيم قاره است. اميدواريم که در سال‌هاي آينده بازيکنان پرسپوليس باز هم بتوانند در جمع بهترين هاي آسيا حضور داشته باشند.

مديرعامل پرسپوليس همچنين در نامه خود اشاره کرده که مهدي مهدوي‌کيا و علي کريمي دو بازيکن اين تيم علاوه بر نقش پررنگي که از نظر فني در پرسپوليس دارند در کارهاي خيرخواهانه هم پرسپوليس را کمک کرده‌اند که اين نشان از شايستگي آنها دارد.
محمدحسین آفرند بازدید : 9 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)
به گزارش فارس،در مراسم انتخاب بهترين هاي فوتبال آسيا لي کيون هو بازيکن تيم ملي کره‌جنوبي به عنوان مرد سال فوتبال اسيا در سال 2012 انتخاب شد.

علي کريمي که پيش از اين در سال 2004 مرد سال آسيا شده بود اين بار از تکرار مقام خود بازماند.

ژنگ ژي از چين ديگر نامزد اين انتخابات بود.

جايزه مرد سال آسيا را ژانگ جي لونگ سرپرست کنفدراسيون فوتبال آسيا تحويل داد.

در سال 2011 سرور جپاروف عنوان مرد سال آسيا را به خود اختصاص داده بود.

تعداد صفحات : 12

درباره ما
عاشقتم پرسپولیس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 116
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 25
  • بازدید کلی : 1,684
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه



    ساعت فلش

    

    کد نمایش آب و هوا

    کد نمایش آب و هوا

    پرسپولیس