loading...
پرسپولیس
محمدحسین آفرند بازدید : 4 یکشنبه 12 آذر 1391 نظرات (0)

   محسن خليلي درباره شرايط تيم صباي قم، اظهار داشت: شرايط خوبي نداريم. چندين هفته است که نتايج خوبي نمي‌گيريم و برخي اوقات با بدشانسي هم روبرو بوديم. اميدوارم با پيروزي برابر مس در ديدار فردا، بتوانيم به ليگ بازگرديم.


به گزارش فارس، وي درباره تغيير و تحولات کادر فني خاطرنشان کرد: آنچه مسلم است خود باشگاه قصد نداشت که گل‌محمدي از تيم جدا شود و خودش چنين تصميمي گرفت. بعد از تغييراتي که تيم داشت و حضور صمد مرفاوي، متأسفانه نتوانستيم نتايج خوبي بگيريم و روز به روز شرايط‌مان در جدول بدتر شد و از لحاظ روحي و رواني نيز بدتر شديم. البته کادر فني تمام تلاش خود را انجام داده و به هر حال فوتبال است و غيرقابل پيش‌بيني.


مهاجم تيم صبا درباره شايعاتي در خصوص نارضايتي او و جدايي‌اش از اين تيم يادآور شد: نمي‌دانم چرا چنين مسائلي مطرح شده است. به هر حال در نيم فصل اول به دلايل عجيب و غريب بازي نکردم. دنبال هر موضوعي که گشتم نتوانستم دليل منطقي‌ پيدا کنم. بازي نکردنم فني نبود، زيرا اگر اينگونه بود بايد دو بازي انجام مي دادم و بعد نيمکت‌نشين مي‌شدم. آدم خوش‌بيني هستم و هميشه روبرو را نگاه مي‌کنم و به پشت سر کاري ندارم. اميدوارم درهر صورت در نيم فصل دوم شرايط براي من و صبا بهتر باشد.


وي درباره مشکلات مالي صبا گفت: متأسفانه باشگاه در شرايط مالي خوبي قرار ندارد. بازيکنان قديمي 10 درصد پول خود را گرفته‌اند و کمي اين مسائل بازيکنان را آزار داده است. نتايج تيم هم خوب نبوده است. به هر حال همه چيز به بازي با مس برمي‌گردد. اگر بتوانيم در اين بازي نتيجه بگيريم شوک روحي خوبي به تيم وارد مي‌شود و مي‌توانيم به شرايط آينده تيم اميدوار باشيم اما عدم نتيجه‌گيري در کرمان راه را دشوار خواهد کرد. تيم ما پتانسيل و بازيکنان خوبي دارد که در ابتدا براي صدر جدول تلاش مي‌کرديم، اما تيمي که به بحران مي‌رود شرايط دشواري پيدا مي‌کند. اميدارم هر چه زودتر از اين بحران خارج شويم.


مهاجم صبا در مورد اينکه او يک پرسپوليسي است و صمد مرفاوي يک استقلالي، و آيا مشکلي در اين زمينه وجود ندارد، به خبرنگار فارس گفت: زماني که اين مسائل را مي‌شنوم خنده‌ام مي‌گيرد. فکر نمي‌کنم چيز خاصي باشد. صمد مرفاوي سال‌ها است که از استقلال رفته و محسن خليلي نيز چندين سال است که در پرسپوليس بازي نمي‌کند. اين موضوع به خاطره‌ها پيوسته است. هم‌اکنون ما نياز به کمک يکديگر داريم. فکر کردن در مورد اين مسائل بچه‌گانه است و در مغز من و مرفاوي نمي‌گنجد.


خليلي با اشاره به نيمکت‌نشيني‌اش يادآور شد: به نظر مرفاوي احترام مي‌گذارم. زماني که او آمد من نيمکت‌نشين بودم و طبيعي است که او هم بايد از بازيکناني استفاده مي‌کرد که بازي مي‌کردند. سعي کردم نظر او را عوض کنم اما متأسفانه دو هفته پيش آسيب‌ديدگي جزئي پيدا کردم و يک هفته از مسابقات دور بودم و در برابر بازي با راه‌آهن 20 دقيقه به ميدان رفتم.


مهاجم سابق پرسپوليس درباره خوشحالي مازيار زارع پس از به ثمر رساندن گل ملوان مقابل پرسپوليس، تصريح کرد: مازيار يکي از دوستان خوب من است. فکر مي‌کنم جو حاکم در ورزشگاه باعث شده تا او اينگونه شادي کند. البته من بازي را نديدم اما در خبرها خواندم. شادي پس از گل يک مسئله شخصي است. من در پرسپوليس خاطرات خيلي خوشي داشتم و شرايط بي‌نظيري را تجربه کردم. در بازي برابر پرسپوليس پس از به ثمر رساندن گل حال و هواي عجيبي پيدا کردم و شرمنده هواداراني شدم که مرا تشويق مي‌کردند. اين مسائل بايد در بين تماشاگران و بازيگران حل شود و حساسيت‌ها کمتر شود.


وي درباره بازگشت به پرسپوليس تصريح کرد: يک پرسپوليسي هميشه دوست دارد به تيم سابقش بازگردد. شرايط در پرسپوليس کاملاً متفاوت است. شما ببينيد مهدوي‌کيا در استيل‌آذين و داماش چندان موفق نبود اما در 37 سالگي در پرسپوليس چه نقشي را ايفا مي‌کند همچنين علي کريمي نيز اينگونه است. من همواره با پرسپوليس زندگي کردم و دوست دارم اگر شرايط فراهم باشد بازگردم. آرزوي بازي کردن در اين تيم را دارم.


 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
عاشقتم پرسپولیس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 116
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 81
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 83
  • بازدید ماه : 120
  • بازدید سال : 122
  • بازدید کلی : 1,781
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه



    ساعت فلش

    

    کد نمایش آب و هوا

    کد نمایش آب و هوا

    پرسپولیس