loading...
پرسپولیس
محمدحسین آفرند بازدید : 19 شنبه 11 آذر 1391 نظرات (0)
مرکز علمي کاربردي باشگاه پرسپوليس تحت نظارت دانشگاه جامع علمي کاربردي با حضور مسئولان پرسپوليس و دانشگاه علمي کاربردي در خيابان شيخ بهايي جنوبي تهران افتتاح شد.

به گزارش فارس،در اين مراسم محمد رويانيان، مانوئل ژوزه و دستيارانش، مهدي مهدوي کيا، فداحسين مالکي، مهدي تاج و بهداد سليمي و کادر پزشکي پرسپوليس حضور داشتند.

در اين مراسم فداحسين مالکي، رئيس هيئت مديره باشگاه پرسپوليس به صورت خصوصي براي دقايقي با ژوزه گفت و گو کرد.
محمدحسین آفرند بازدید : 6 شنبه 11 آذر 1391 نظرات (0)
يحيي ‌گل محمدي در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مورد شرايط پرسپوليس پس از ديدار با ملوان اظهار داشت: در ديدار با ملوان متاسفانه اتفاقاتي افتاد که شرايط‌مان را براي بازي آينده سخت کرد. سه بازيکن ما به نام‌هاي محسن بنگر، هادي نوروزي و کريم انصاري‌فر سه اخطاره شدند و در ترکيب آنها را نخواهيم داشت. بايد با تمرينات بيشتر نفرات جايگزين را به هماهنگي خوبي برسانيم.

وي در مورد ديدار با تراکتورسازي گفت: بازي سختي پيش رو داريم. تراکتورسازي يکي از مدعيان قهرماني است، اما اميدوارم با حمايت تماشاگران خود بتوانيم سه امتياز بازي را کسب کنيم. احتياج زيادي به اين پيروزي داريم و با کسب سه امتياز مي‌توانيم شرايط‌مان را در جدول بهبود ببخشيم.

مربي پرسپوليس در پاسخ به اين سؤال که آيا با جدايي کريم انصاري‌فرد موافق است يا خير، گفت: او بازيکن بزرگي است و در گلزني به ما کمک مي‌کند. در گلزني يک مقدار مشکل داريم و حضور او براي ما غنيمت است. البته بايد شرايط باشگاه را بسنجيم و به جمع‌بندي نهايي برسيم. به نظرم اگر قرار است برود بايد با يک مبلغ مناسب باشد. در مجموع مسئولان باشگاه تصميم گيرنده نهايي هستند و اميدوارم هر اتفاقي مي‌افتد به صلاح پرسپوليس باشد.

مربي سابق صباي قم در مورد اينکه صمد مرفاوي سرمربي فعلي اين تيم گفته است کادر فني گذشته تيم خوبي را نبسته، عنوان کرد: براي مرفاوي احترام زيادي قائلم اما زماني که تيم را از من تحويل گرفت، تماس گرفت و به خاطر تيم خوبي که بسته بوديم تشکر کرد. پس از پيروزي مقابل آلومينيوم هم در کنفرانس مطبوعاتي گفته بود ما قهرمان مي‌شويم.

وي تاکيد کرد: زماني که پيروز مي‌شوند همه چيز خوب است اما وقتي مي‌بازند مشکلات ديگري را مطرح مي‌کنند. به نظرم او با اين صحبت‌ها مشکلات خود را توجيه مي‌کند. نتيجه گيري تيم مستقيم به سرمربي ارتباط دارد. او به دنبال فرافکني است و مي‌خواهد ذهن مسئولان تيم و مردم را به سوي ديگري ببرد.

گل‌محمدي خاطرنشان کرد: ما نسبت به بضاعت باشگاه تيم را بستيم و جوانان با انگيزه‌اي را به خدمت گرفتيم. با همان تيم چند هفته در صدر جدول، در رده دوم و سوم قرار داشتيم. اين يک توهين بزرگ به بازيکنان تيم است. شايد مرفاوي شناخت يا اعتقادي به آنها ندارد.
محمدحسین آفرند بازدید : 4 شنبه 11 آذر 1391 نظرات (0)
محمد رويانيان در حاشيه مراسم افتتاح مرکز علمي کاربردي پرسپوليس عنوان کرد: ما قصد داريم با تيم‌هاي بزرگ دنيا صحبت کنيم هم اکنون با برزيل که مکتب فوتبال است ارتباط برقرار کرديم. چهره من بد است، همه مرا به عنوان يک پليس نگاه مي‌کنند.افتخار مي‌کنم که پليس علمي شديم.

به گزارش فارس،وي درباره برنامه 90 عنوان کرد: 90 هميشه يک چيز مي‌گويد. فردوسي پور هم اکنون با من قهر کرده است. او کارهاي خوبي انجام مي‌دهد و مي‌تواند به فوتبال کمک کند.

ما بايد در جهت توسعه فوتبال گام برداريم. هم اکنون شعار فوتبال ارزشي را مي‌گويم؛ اخلاق و جوانگرايي بايد سرلوحه قرار گيرد.

مدير عامل باشگاه پرسپوليس درباره انتخاب علي فتح الله زاده به عنوان شواليه تصريح کرد: باز هم مي‌گويم که مبارک باشد قديمي‌ها اين لقب‌ها را به افراد مي دادند. در ماه دوم نامه رسمي به من نوشتند و گفتند که به عنوان شواليه انتخاب شوم اما تمايلي نداشتم؛ من سربازم نه سردار. سرباز ايران بزرگم نه شواليه.

وي با اشاره به درگيري‌هاي لفظي‌اش با علي فتح الله زاده يادآور شد: بين ما طرح زوج و فرد برگزار است؛ روزهاي زوج با هم دعوا نمي‌کنيم و روزهاي فرد با هم دوستيم؛ جمعه‌ها نيز روز استراحت‌مان است. 2 روز قبل از مسابقه با هم جنگ داريم و 2 روز هم کري مي‌خواهيم. روز بازي هم برابر يکديگر قرار مي‌گيريم. يعني 5 روز براي هر بازي.

وي افزود: اگر در جام حذفي با اين تيم روبه رو شويم ما در اين فصل 3 بار ديگر با استقلال روبه رو خواهيم شد، يعني 15 روز با فتح الله زاده جنگ خواهيم داشت.

رويانيان افزود: طرح زوج و فرد را من مشخص کردم اما هر چه داشتيم فتح الله زاده گرفته است. لقب شواليه‌اي که براي نظامي‌ها است او گرفته است. شما اصلا ببينيد استقلال را يک نظامي تاسيس کرده است.

وي در پاسخ به اين سؤال که کنايه شما به قلعه نويي است گفت: قلعه نويي با من حرفي نزده. من با او تلفني صحبت کردم، او و فتح الله زاده به نظامي‌ها علاقه دارند. پرسپوليس توسط يک نظامي تاسيس نشد، من آمدم نظامي شد.

من مخلص فتح الله زاده هم هستم. او در فوتبال ما يکي است. در مورد دکتراي او هم نمي‌دانم چيزي بگويم. بهترين لقب براي او حاجي فتح الله زاده است. هواداران او را دوست دارند من هم او را دوست دارم.

رويانيان درباره حضور علي کريمي در مراسم انتخاب برترين‌هاي آسيا خاطرنشان کرد: براي ما افتخار بود، البته او مي‌توانست برترين بازيکن سال آسيا شود. پشت پرده‌ رفتارهاي مشکوکي وجود داشت که به اين عنوان دست نيافت. همين جوري هم او اول است. علي کريمي چه اول باشد چه دوم و چه سوم افتخار است بايد بپذيريم که او ستاره است.

وي درباره جوايزي که هدايتي به کريمي قول داده افزود: ما مخلص کريمي هم هستيم و به او جايزه مي‌دهيم. دوست داشتيم دوستان عحله نکنند، از همان دوستان تقاضا داريم در مراسم تجليل مهدوي کيا و علي کريمي حاضر شوند. قيمت آن ماشيني که هدايتي قصد داشت به کريمي دهد را نمي‌دانم اما او بيايد اين کادو را به ما بدهد.
محمدحسین آفرند بازدید : 5 شنبه 11 آذر 1391 نظرات (0)
به گزارش فارس، تيم پرسپوليس از ساعت 12 امروز با حضور در زمين درفشي‌فر يک جلسه تمرين کرد.

* کريم باقري کاپيتان سابق فوتبال ايران و پرسپوليس ميهمان ويژه تمرين امروز سرخپوشان بود، وي به طور سرزده در تمرين شرکت کرد. باقري در مورد دليل حضورش در تمرين پرسپوليس گفت: دليل خاصي نداشته و براي ديدن پرسپوليس به محل تمرين آمده است.

* علي کريمي پس از حضور در مراسم برترين بازيکن سال 2012 امروز به ايران بازگشت و در تمرين پرسپوليس حاضر شد. وي مورد استقبال بازيکنان قرار گرفت و همه به او تبريک گفتند.

* ژوزه، علي کريمي را مورد استقبال گرم خود قرار داد و پس از انجام خوش و بش و در آغوش گرفتن او در مورد اتفاقات مراسم برترين‌ها از کريمي سؤال کرد.

* هواداران علي کريمي را به شدت تشويق کردند، همچنين پلاکاردهايي مبني بر تبريک به جادوگر زده شده بود. دسته گل بزرگي هم براي استقبال از شماره 8 آورده بودند.

* کريمي همراه با محمد قاضي ساعت 13:30 به درفشي‌فر رسيدند.

* فيلم بازي تراکتورسازي به دست کادر فني پرسپوليس رسيد.

* کريمي دو ساعت به صورت انفرادي تمرين کرد.

* مانوئل ژوزه براي مهاجمان پرسپوليس تمرينات ويژه‌اي را در نظر گرفته بود.

* تمرين سرخپوشان ساعت 13:40 به پايان رسيد.
محمدحسین آفرند بازدید : 11 شنبه 11 آذر 1391 نظرات (0)
مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا، درباره پيشنهادهاي خارجي خود و اينکه چه تصميمي براي آينده فوتبالش گرفته گفت: سعي دارم فعلا درباره اين موضوع زياد صحبت نکنم. پيشنهاد از تيم‌هاي اروپايي دارم اما هنوز تصميمي نگرفته‌ام.

وي افزود: بايد به هر باشگاهي که مي‌روم از شرايط آنجا مطمئن شوم. البته پيشنهادهايي که به من شده همه چيزشان مشخص است اما هنوز تصميم خاصي نگرفته‌ام. تا به حال هم نگفته‌ بودم که پيشنهاد دارم اما متاسفانه فضاي فوتبال ما طوري است که تا صحبت مي‌کنيد مي‌گويند که دارد بازارگرمي مي‌کند.

انصاري فرد با اشاره به اينکه باشگاه بايد نظر نهايي را بدهد گفت: بايد با چند نفر مشورت کنم. حرف نزنم بهتر است چون هر چيزي که بگويم عليه خودم مي‌شود. مي‌توانيد از رويانيان بپرسيد که مي‌خواهد چه تصميمي در اين باره بگيرد. نيم فصل براي پيشنهادهايم تصميم مي‌گيرم.

وي درباره غيبت خود در بازي پرسپوليس با تراکتورسازي گفت: قسمت نشد در اين بازي باشم. خيلي دوست داشتم برابر تراکتورسازي بازي کنم. اميدوارم بازيکنان تيم مثل چند بازي گذشته خوب کار کنند و با يک بازي زيبا و کسب سه امتياز هواداران را خوشحال کنند.

مهاجم ملي‌پوش پرسپوليس در ادامه درباره شايعه‌اي که مبني بر تباني کارلوس کي‌روش با قطري‌ها شنيده مي‌شود گفت: صد سال سياه اين موضوع امکان‌پذير نيست. من اگر با چشم خودم هم اين موضوع را ببينم باور نمي‌کنم چرا که کي‌روش يک فرد قابل احترام و يک مربي بزرگ است.

انصاري فرد درباره انتخاب فدراسيون فوتبال به عنوان بهترين فدراسيون آسيا هم گفت: به نظر من کفاشيان در فدراسيون زحمت مي‌کشد. اميدوارم اين موفقيت‌ها ادامه‌دار باشد و همه دست به دست هم دهيم تا تيم ملي را در جام جهاني ببينيم.
محمدحسین آفرند بازدید : 5 شنبه 11 آذر 1391 نظرات (0)
ايمون زايد مهاجم ليبيايي پرسپوليس پس از مدت‌ها غيبت امروز به ايران بازگشت.

به گزارش فارس،وي از رويانيان وقت خواسته تا در جلسه‌اي رسما قراردادش را با پرسپوليس فسخ کند و از لحاظ مالي توافقات صورت پذيرد.

با توجه به اينکه قرار است رويانيان امشب به ايتاليا سفر کند، هنوز به زايد وقت ديدار با مديرعامل باشگاه داده نشده است. زايد در تلاش است هرطور شده امروز با رويانيان ديداري داشته باشد چرا که ويزاي وي تا دوشنبه بيشتر اعتبار ندارد و در صورتي که نتواند امروز با رويانيان ديدار کند دوشنبه بايد ايران را ترک کند.
محمدحسین آفرند بازدید : 6 شنبه 11 آذر 1391 نظرات (0)
محمد رويانيان پس از مراسم افتتاحيه دانشگاه علمي کاربردي پرسپوليس در مصاحبه با دوربين هاي تلويزيوني درباره اختلافش با علي دايي اظهار داشت: خدا مي‌داند من با هيچکدام از پيشکسوتان پرسپوليس دشمني ندارم. من علي دايي را که اسطوره باشگاه پرسپوليس است، دوست دارم و خواهم داشت، او براي تيم ملي ما و پرسپوليس زحمات زيادي کشيده و اگر حرفي هم در مورد او زدم تمام شد و رفت. مگر چند علي دايي در اين فوتبال ايران و آسيا داريم. به همين دليل براي او هميشه از صميم قلب آرزوي سربلندي و موفقيت دارم و انشاءالله بتوانم در عرصه مربيگري‌اش مثل هميشه موفق و مؤيد باشد.

به گزارش فارس،وي در مورد تعاملش با تيم‌هاي اروپايي نيز گفت: من عاشق رئال مادريد هستم. اصلا سعي مي‌کنم هر تيمي که قرمز مي‌پوشد و برخي اوقات سفيد با آن تعامل برقرار کند. دور جهان مي‌گردم و هر جايي که تيم قرمز باشد، سعي مي‌کنم بارها رابطه فوتبالي برگزار کنيم.

رويانيان ادامه داد: بالاخره اين گونه کارها مسئله کوچکي نيست و مطمئن باشيد موضوع رئال مادريد و منچستر بسيار دقيق و موشکافانه مورد بررسي و سپس تصميم به همکاري گرفته شده‌ است. سعي مي‌کنيم پاي تيم‌هاي بزرگ اروپايي را به فوتبال ايران باز کنيم تا به فوتبال ملي کمک شود.

وي در خصوص بازي مقابل تراکتورسازي نيز گفت: از ژوزه خواستم براي رسيدن به صدر جدول هر کاري را که لازم است انجام دهد. خوشبختانه در نيم فصل مانند ابتداي فصل در جذب بازيکن خوب وارد عمل شديم و با اضافه کردن حقيقي به هدف خود نزديک‌تر شديم. در چند روز آينده نيز خبرهاي خوب در انتظار پرسپوليس است. خبرهايي که شايد خيلي‌ها را به تعجب بياورد، اما اين کارها را قطعا انجام خواهم داد.

رويانيان در خصوص انتخاب فدراسيون فوتبال به عنوان برترين آسيا نيز گفت: اين اتفاق را به تمام فدراسيون تبريک مي‌گويم و اميدوارم که فوتبال ما مسافر جام جهاني باشد. بايد قبول کنيم که AFC اين انتخاب را کرده و به مسائل ديگرش توجهي نداشته باشيم.

وي در پايان درباره پيشنهاد به بازيکنان پرسپوليس نيز گفت: اول فصل مي‌گفتند که بازيکنان ميلياردي مي‌گيريم اما مي‌بينيد که هر بازيکني را که گرفتم به اندازه دو برابر، خواستار خريد آنها هستند، اما من اين بازيکنان شش دانگ را مفت از دست نمي‌دهم و سعي مي‌کنم تصميم‌هايي بگيرم که به تيم ضربه وارد نکنم خودمان دو جام، مانند حذفي و ليگ برتر را در پيش داريم که مي‌خواهيم دل هواداران را شاد کنيم. بالاخره جذب اين بازيکنان نيز با برنامه بوده و من از همان قبل به فکر امروز بودم که تيم‌هاي باشگاهي بزرگ اروپا از ما درخواست بازيکناني را کنند که به آنها کمک شود.
محمدحسین آفرند بازدید : 6 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)
مهدي مهدوي کيا در گفت وگو با خبرنگار فارس در خصوص بازي مقابل ملوان اظهار داشت: به نظر من با وجودي که گل زودهنگامي مقابل ملوان خورديم بازي خوبي به نمايش گذاشتيم و به خصوص که در نيمه دوم قشنگ‌ترين بازي ليگ را شاهد بوديم.

وي افزود: هر دو تيم در نيمه دوم چشم به ضدحمله داشتند و همين موضوع جذابيت فوتبال را قشنگ‌تر کرده بود. ما فقط براي برد به انزلي رفتيم و به همين دليل با 4 مهاجم مقابل حريف قرار گرفتيم اما روي هم رفته نتيجه مساوي عادلانه بود.

مهدوي کيا در مورد عکس العمل پرسپوليسي‌هاي سابق که در ملوان بازي مي کنند، گفت: تعدادي از بازيکنان ملوان قبلا در پرسپوليس توپ زدند به همين دليل انگيزه آنها بالا و حساسيت بازي زياد شده بود اما در مجموع بازي خوبي بود و اين مورد چندان جدي نيست.

کاپيتان پرسپوليس در مورد مراسم تجليل از او و حرف و حديث‌هاي پيش آمده تأکيد کرد: من از ملواني ها تشکر مي‌کنم که اين کار را انجام دادند اما متأسفانه برخي اوقات اتفاقاتي در ورزشگاه‌هاي ما مي‌افتد و حرف‌هايي را از سوي هواداران مي‌شنويم که عجيب و غريب است.

وي افزود: هواداران ملوان هميشه به من لطف داشتند و از آنها سپاسگذارم ولي خوب نيست که يک بازيکن تشويق شود و به بقيه بازيکنان فحاشي. چنين چيزي اين جالب نيست. در کل از مراسم تقدير تشکر مي‌کنم.

مهدوي کيا در مورد انتخاب کريمي به عنوان دومين بازيکن آسيا و انتخاب ايران به عنوان بهترين فدراسيون فوتبال اظهار داشت:‌ من به علي کريمي بابت اين اتفاق تبريک مي‌گويم اما خيلي دوست داشتم که علي نفر اول باشد. مبناي کار AFC را نمي‌دانيم که درباره‌اش قضاوت کنيم ولي بايد با اين شرايط به فدراسيون هم تبريک بگوييم کار ديگري نمي‌شد کرد. احتمالا AFC فاکتورهايي را که دارد با نظر مردم ما متفاوت است. به همين دليل بايد ببينيم امتيازهايي که به فدراسيون ما دادند چه چيزي بوده ولي در کل مبارک باشد.

وي در پايان درباره بازي با تراکتورسازي تبريز نيز گفت: تراکتورسازي نتايج خوبي گرفته است. هواداران بايد بيايند تا به سه امتياز بازي برسيم چون اگر اين اتفاق نيفتد امکان دارد خداي ناکرده هواداران حريف در خانه ما از خودمان بيشتر باشند که اين براي پرسپوليس خوب نيست.
محمدحسین آفرند بازدید : 23 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)
علي کريمي که به عنوان يکي از کانديداهاي کسب عنوان برترين بازيکن فوتبال آسيا در سال 2012 انتخاب شده بود پس از حضور در اين مراسم بامداد فردا به تهران بازمي‌گردد.

به گزارش فارس،در حالي که کفاشيان، فتح الله زاده و بهروان ديگر حاضران ايران در مراسم برترين هاي آسيا بودند، عصر امروز به تهران بازگشتند، اما کريمي ابتدا به امارات مي‌رود و سپس از اين کشور به ايران بازمي‌گردد.

کريمي در سال 2004 به عنوان برترين بازيکن سال آسيا دست يافت او امسال نيز شانس کسب اين افتخار را داشت اما لي کيون هو از کره اين عنوان را به خود اختصاص داد.
محمدحسین آفرند بازدید : 14 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)
مسئولان باشگاه ترافيک برزيل پس از عقد قرار داد با پرسپوليسي‌ها در نخستين گام اين تيم را به يک تورنمنت معتبر جهاني دعوت کردند.

از همين رو تيم فوتبال پرسپوليس براي شرکت در تورنمنت 5 جانبه با حضور تيم‌هاي مطرح و بزرگ اروپا قرار است بهمن ماه عازم سائوپولو برزيل شود.

اين تورنمنت 5 جانبه براي رده‌هاي سني زير 21 ساله برگزار خواهد شد و قرار است پس از جلسه‌اي در باشگاه پرسپوليس نفرات اعزامي به اين مسابقه‌ها مشخص شوند.

گفتني است تيم فوتبال ترافيک برزيل با عقد قرار داد 3 ساله با پرسپوليسي‌ها تفاهم نامه همکاري امضا کرد.

تعداد صفحات : 12

درباره ما
عاشقتم پرسپولیس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 116
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 19
  • بازدید کلی : 1,678
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه



    ساعت فلش

    

    کد نمایش آب و هوا

    کد نمایش آب و هوا

    پرسپولیس