loading...
پرسپولیس
محمدحسین آفرند بازدید : 5 شنبه 23 دی 1391 نظرات (1)
به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، نام 19 بازيکن براي ديدار هفته بيست و يکم سرخپوشان به شرح زير اعلام شد:

نيلسون کوره‌آ، رضا محمدي، حسين ماهيني، رضا حقيقي، کريم انصاري فرد، محمد نوري، غلامرضا رضايي، رضا نورمحمدي، مهرداد پولادي، علي کريمي، سيد جلال حسيني، مارکو پروويچ، ميثم نقي زاده، محسن بنگر، محمد قاضي، امير حسين فشنگچي، محمدرضا خانزاده، هادي نوروزي و عادل کلاه کج

سرخپوشان پس از تمرين امروز راهي هتل المپيک مي‌شوند و بعد از صرف ناهار با يک دستگاه اتوبوس عازم قم خواهند شد.

کنفرانس خبري پيش از ديدار دو تيم از 18 و جلسه هماهنگي قبل از بازي نيز از ساعت 20 امشب در قم برگزار مي‌شود.ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و صبا از هفته بيست و يکم مسابقات ليگ برتر فوتبال فردا (يکشنبه) از ساعت 15:15 با قضاوت عليرضا فغاني در ورزشگاه يادگار امام (ره) قم انجام خواهد شد.
محمدحسین آفرند بازدید : 5 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)
به گزارش ايسنا، مديرعامل باشگاه پرسپوليس که در تمرين شنبه اين تيم حضور يافته بود پس از پايان تمرين در جمع هواداران حاضر شد و پس از اينکه با تشويق خود از سوي آن‌ها روبه‌رو شد خطاب به آن‌ها گفت: دعا کنيد که پرسپوليس موفق شود و از شر شيطان‌ها رها شود. خيلي‌ها در اين فوتبال ما را مي‌زنند. شما دعا کنيد که به حق اين روز عزيز پرسپوليس در آينده هم موفق باشد و نتايج خوبي بگيرد.

وي افزود: هنوز به هواداران نگفته‌ام چه کساني پرسپوليس را مي‌زنند اما اگر ادامه دهند نام همه را به هواداران مي‌گويم.

رويانيان درباره شعارهاي هواداران استقلال عليه خود هم گفت: عيبي ندارد که آن‌ها به من چه گفته‌اند. هر کس هرچه گفته، مشکلي ندارد. باشگاه استقلال بايد مراقب اين رفتارها باشد.
محمدحسین آفرند بازدید : 3 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)
کريم انصاري‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، در خصوص بازي مقابل صباي قم اظهار داشت: يکي از مشکلاتي که باعث شد تا ما در ابتداي راه کمي از ساير تيم‌ها عقب بمانيم، بدون شک مشکلات روحي و رواني بود. بالاخره همه معتقد بودند که تيم ما بسيار کامل و يکي از بهترين‌هاي امسال است اما متاسفانه قسمت اين بود که در نيم فصل اول دچار بدشانسي‌هاي گوناگوني شويم که اميدوارم ديگر در زندگي فوتبالي‌ام شاهد آن نباشم.

وي افزود: با توجه به چند بازي گذشته که به نمايش گذاشتيم نشان داديم که در خط هجومي و ساختار دفاعي تيمي بسيار خوب، باتجربه و قدرتمند هستيم و به نظرم حالا بايد پس از موفقيت در جام حذفي در ليگ برتر خودمان را ثابت کنيم.

وي افزود: کار بسيار سختي مقابل صباي قم و ‌هوادارانش و همچنين کادر فني خوب اين تيم داريم و به نظرم براي رسيدن به سه امتياز بايد بسيار باهوش و با تمرکز باشيم. از کمترين فرصت‌ها بهترين استفاده را بايد ببريم. من اميدوارم دست پر از قم به تهران برگرديم تا جايگاه خودمان را در ليگ برتر هم بهبود ببخشيم.

انصاري‌فرد درباره گلزني‌اش نيز گفت: بالاخره هر بازيکني بايد وظايف خود را در زمين انجام دهد و من هم وظيفه‌ام گلزني براي پرسپوليس است. نمي‌دانم در بازي برابر نفت تهران چرا توپ‌هايم گل نمي‌شد اما من هميشه عادت دارم يک روز به برد و يا باخت و يا عدم گلزني‌ام فکر کنم، بنابراين بايد تمرکزم را به بازي بعدي مشغول کنم. نمي‌دانم آيا در بازي مقابل صبا قسمت من گلزني براي پرسپوليس است يا خير، اما با تمام وجود تلاشم را مي‌کنم تا محبت‌هاي هواداران را جبران کنم.
محمدحسین آفرند بازدید : 5 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)
به گزارش فارس، آخرين تمرين تيم پرسپوليس قبل از ديدار مقابل صباي قم از ساعت 11:30 صبح امروز در ورزشگاه درفشي‌فر پشت در‌هاي بسته برگزار شد.

در اين تمرين محمد رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس و بهروز منتقمي قائم مقام باشگاه حضور داشتند. آنها با کريم باقري صحبت هايي داشتند و سپس با بازيکنان و کادر فني به خوش و بش پرداختند.

* مهدي مهدوي‌کيا به دليل پيچيده شدن مچ پا در تمرين امروز غايب بود.

* علي کريمي با رفع مصدوميت در تمرين امروز پا به توپ شد. وي روز گذشته مصدوميتي جزئي از ناحيه عضله پا داشت.

* منتقمي و رويانيان همچنين در ديداري با بازيکنان پرسپوليس ضمن خوشحالي از انتخاب مهدوي‌کيا به عنوان محبوب‌ترين بازيکن آسيا گفتند باشگاه پرسپوليس اين افتخار را دارد که ستاره‌اي مثل علي کريمي را که به عنوان فني‌ترين بازيکن آسيا و بايد جزء‌ بهترين‌ها هم مي‌شد در اختيار دارد همچنين به خود مي‌باليم که در بين شما بازيکنان پرسپوليس محبوب‌ترين و با اخلاق‌ترين بازيکن آسيا و جهان يعني مهدوي‌کيا هم حضور دارد. از طرفي ديگر باشگاه پرسپوليس 10 پله در آخرين رده بندي به بالاتر صعود کرده و اين نشانه رفاقت، دوستي و شاد کردن دل مردم است که اميدواريم با تلاش و کوشش بيشتر باز هم موفق باشيد.

* گل محمدي براي بازيکنان تمرينات ويژه گلزني در نظر گرفت و تاکيد کرد در زدن ضربات آخر دقت کنند.

*تيم پرسپوليس پس از تمرين امروز با يک دستگاه اتوبوس راهي هتل المپيک شد تا براي ديدار مقابل صبا راهي قم شود. اين ديدار فردا در ورزشگاه يادگار امام قم برگزار خواهد شد.

* در تمرين امروز يک راس گوسفند زير پاي بازيکنان و کادر فني سر بريده و به موسسه خيريه اهدا شد.

* مسئولان باشگاه پرسپوليس و بازيکنان به صورت تلفني به مهدوي‌کيا به دليل انتخابش به عنوان محبوب‌ترين بازيکن آسيا تبريک گفتند.

* 50 هوادار پشت در‌هاي بسته در تمرين امروز حضور داشتند.
محمدحسین آفرند بازدید : 5 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)
دکتر وجيه‌الله چشمه‌سري پس از تمرين امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص آخرين شرايط مصدومان پرسپوليس اظهار داشت:‌خوشبختانه پس از مصدوميت جزئي سه بازيکن پرسپوليس امروز اين بازيکنان در تمرينات فشرده حضور پيدا کردند و خوشبختانه کريمي، نوري و نيلسون مشکلي براي بازي با صبا ندارند.

وي افزود: مصدوميت مهدوي‌کيا نيز يک پيچ خوردگي از ناحيه مچ پا است اما دوري او از فوتبال مشخص نيست.

احتمالا مهدوي‌کيا به احتمال فراوان دو يا سه هفته به احتمال مصدوميتش از ميادين دور خواهد شد.
محمدحسین آفرند بازدید : 9 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)
به گزارش فارس، مهدي مهدوي‌کيا کاپيتان تيم پرسپوليس يکي از بازيکناني بود که در چند مدت گذشته با وجود نيمکت نشيني همواره در تمرينات حضور داشته اما اين بازيکن به دليل آسيب ديدگي از ناحيه مچ پا و با تشخيص کادر فني و پزشکان بازي مقابل صباي قم را از دست داد.

مهدوي‌کيا بايد چند روزي به استراحت، فيزيوتراپي و آب درماني بپردازد.

تيم پرسپوليس در چارچوب هفته بيست و يکم ليگ برتر فردا در قم نيز ميهمان صبا است.
محمدحسین آفرند بازدید : 3 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)
سيد جلال حسيني در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، در خصوص آخرين وضعيت پرسپوليس پس از پيروزي مقابل نفت تهران اظهار داشت: خوشبختانه با توجه به نتايج خوبي که در 4 هفته گذشته گرفته‌ايم، به نظرم پرسپوليس به آن شرايط ايده‌آل روحي و رواني رسيده و خوشبختانه بحران را پشت سر گذاشتيم.

وي افزود: حيف است که در اين شرايط بخواهيم به گذشته فکر کنيم و دوباره اسير اتفاقاتي بشويم که ناخواسته پيش آمده بود. البته رمز موفقيت ما در حال حاضر تمرينات خوب و در کنارش بازي‌هاي خوب و پيروزي است که شايد قبلا کمتر ديده باشيم.

حسيني ادامه داد: با توجه به روند موفقيت آميزي که در چند هفته گذشته داشتيم، بايد در ليگ برتر هم با تلاش و کوشش زياد به برد فکر کنيم. ما بازي بسيار سختي را مقابل تيم صبا در قم داريم و آنها قطعا تيم بسيار خطرناکي در خانه خود هستند اما پرسپوليس هم از اين موضوع ترسي ندارد و مي‌‌خواهيم دست پر به تهران برگرديم.

حسيني خاطرنشان کرد: يکي از اهداف ما رسيدن به قهرماني در جام حذفي است اما باز هم تکرار مي‌کنم کارمان خيلي سخت است و بايد خودمان را براي ديدار مقابل ذوب آهني آماده کنيم که مثل ما در جام حذفي نسبت به ليگ برتر متفاوت است اما شرايط‌مان آنقدر خوب است که به خودمان ترسي راه نمي‌دهيم و براي رسيدن به هدف‌مان بجنگيم.

وي در پايان درباره ساختار دفاعي پرسپوليس نيز گفت: خوشبختانه مدافعان پرسپوليس همه با هم دوست و رفيق هستند و اين يکدلي در پرسپوليس ديده مي‌شود. خودتان در بازي‌هاي گذشته عکس‌العمل بازيکنان را ديديد پس مشخص است که همه دوست داريم پرسپوليس موفق شود. البته بايد به برد در ليگ برتر هم فکر کنيم چون جايگاه ما با توجه به فرصت‌هايي که روبرويمان قرار دارد، بايد بالاتر بيايد تا با خيال راحت به جام حذفي فکر کنيم.
محمدحسین آفرند بازدید : 15 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)
به نقل از سايت آمار و تاريخ فوتبال، مهدي مهدوي کيا با 103 هزار و 703 راي در صدر فهرست محبوب ترين بازيکن آسيا قرار گرفته است. در اين رده بندي، سيد مهدي رحمتي با 79 هزار و 533 راي در مکان دوم قرار گرفته است.

فهرست کامل به شرح زير است:

آسيا:

1. مهدي مهدوي کيا - پرسپوليس/ايران 103703

2. سيد مهدي رحمتي - استقلال/ايران 79533

3. ياسر القحطاني - الهلال/عربستان 36242

4. محمد نور - الاتحاد/عربستان 27499

اروپا:

1. هنريخ امخيتاريان - شاختار دونتسک/ارمنستان 35063

2. ادين ژکو - منچسترسيتي/بوسني و هرزگووين 17391

3. ميروسلاو کلوزه - لاتزيو/آلمان 12679

4. برانيسلاو ايوانوويچ - چلسي/صربستان 11615

اقيانوسيه:

تيم کيهيل - نيويورک ردبولز/استراليا 113

آمريکاي جنوبي:

1. خوان آرانگو - مونشن گلادباخ/ونزوئلا 104297

2. پائولو گررو - کورينتيانس/پرو 9580

3. جاناتان فابرو - پورتنو/پاراگوئه 9493

4. ليونل مسي - بارسلونا/آرژانتين 4965

آفريقا:

1. ندير ناميغري - کازابلانکا/مراکش 24501

2. يوسف امساکني - اسپرانسه/تونس 8989

3. محمد ابوتريکه - الاهلي/مصر 8646

4. سوفيانه فگولي - والنسيا/الجزاير 3577

آمريکاي شمالي و مرکزي:

1. رودولفو زلايا - آليانزا/السالوادور

2. خوزه کورونا - کروزآزول/مکزيک

3. راجر اسپينوزا - کانزاس سيتي/هندوراس

4. مارکو فابيان - گوادالاخارا/مکزيک
محمدحسین آفرند بازدید : 8 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)
رضا حقيقي درباره ديدار اين هفته تيمش برابر صباي قم گفت: صبا تيم بسيار خوبي است و از آنجا که بازي در قم برگزار مي‌شود کار خيلي سختي داريم. همچنين شنيده‌ام که کيفيت زمين آنجا خيلي خوب نيست. با اين حال ما فقط به برد فکر مي‌کنيم و از شروع نيم فصل به بعد ديگر به مساوي و باخت فکر مي‌کنيم.

به گزارش ايسنا،هافبک دفاعي پرسپوليس درباره وضعيت اين روزهاي پرسپوليس گفت: خدا را شکر وضعيت خيلي خوب است و بازيکنان علاوه بر اينکه از نظر روحي و رواني سرحال هستند، از نظر بدني هم کاملا آماده‌اند. روز اولي که من به تيم آمدم، بازيکنان از نظر جسمي خيلي آماده نبودند ولي حالا مي‌بينيد که تا دقيقه 90 به خوبي حمله مي‌کنيم و موقعيت مي‌سازيم. فکر مي‌کنم با اين شرايط مي‌توانيم به رده‌هاي بالاي جدول فکر کنيم.

وي در ادامه و در پاسخ به اين سوال که تاثير حضور خودش را در نتايج هفته‌هاي اخير پرسپوليس چقدر مي‌داند گفت: نمي‌توانم در اين باره چيزي بگويم چون اگر هر حرفي بزنم مي‌گوينداز خودم تعريف کرده‌ام اما فکر مي‌کنم که اگر پرسپوليس در نيم فصل اول همين طور بازي مي‌کرد و نتيجه مي‌گرفت اکنون با 3 – 4 امتياز اختلاف در صدر جدول قرار داشت.

حقيقي همچنين درباره وضعيت تيمش در جام حذفي گفت: اکنون قهرماني در ليگ برتر براي ما خيلي سخت شده و تنها کاري که مي‌توانيم براي شادي دل هواداران انجام دهيم، قهرماني در جام حذفي است که تلاش مي‌کنيم به اين هدف دست پيدا کنيم.
محمدحسین آفرند بازدید : 9 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)
به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، محمد رويانيان ضمن اعلام اين خبر افزود: بر اساس پيگيري‌هاي انجام شده، مکاتبات اداري و موافقت نهايي وزارت ورزش و جوانان، ورزشگاه شهيد درفشي‌فر براي هميشه به باشگاه پرسپوليس واگذار شد که جا دارد از وزير محترم ورزش و جوانان و هيئت دولت تشکر کنم.

رويانيان تصريح کرد: در سال‌هاي اخير پرسپوليس مالک قطعي ورزشگاه شهيد درفشي‌فر نبود و از زماني که ما مديريت باشگاه را بر عهده گرفتيم، سعي کرديم اين ورزشگاه را تجهيز و بازسازي کامل کنيم که به نوعي ريسک بود اما خوشحالم که حالا ورزشگاه شهيد درفشي‌فر با پيگيري‌هاي مستمر مديران باشگاه و موافقت وزارت ورزش و جوانان به پرسپوليس واگذار شده است.

به گفته سردار عليزاده مدير مجموعه ورزشي شهيد درفشي‌فر، آماده سازي زمين چمن طبيعي، بازسازي رختکن ميزبان و ميهمان، سوناي خشک، بخار و جکوزي استخر ورزشگاه، نصب 1500 صندلي براي جايگاه هواداران، بازسازي سالن بدنسازي و ساختمان‌هاي ورزشگاه، احداث ساختمان کلينيک مرکزي پرسپوليس، احداث اتاق آموزش مربيان و بازيکنان و همچنين بازسازي کامل اتاق‌هاي اداري و اتاق ويژه کادر فني و گروه آناليز از جمله اقدامات انجام شده باشگاه پرسپوليس در دوران مديريت محمد رويانيان بوده است.

تعداد صفحات : 12

درباره ما
عاشقتم پرسپولیس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 116
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 79
  • بازدید سال : 81
  • بازدید کلی : 1,740
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه



    ساعت فلش

    

    کد نمایش آب و هوا

    کد نمایش آب و هوا

    پرسپولیس