loading...
پرسپولیس
محمدحسین آفرند بازدید : 5 یکشنبه 12 آذر 1391 نظرات (0)

   توني اوليويرا در کنفرانس مطبوعاتي قبل از ديدار مقابل پرسپوليس اظهار داشت: آخرين باري که ژوزه را در دهه شصت ميلادي در بنفيکا ديدم فکر نمي‌کردم بار ديگر يکديگر را در کشور ايران و در حال تمرين دادن دو تيم مختلف ببينم.


وي افزود: پرسپوليس تيمي است که سابقه بسيار خوبي دارد که تراکتورسازي قدمت کمتري نسبت به اين تيم دارد. با وجود رفاقت و رابطه‌اي که بين من و ژوزه وجود دارد هرکدام از اين دو تيم تلاش خود را مي‌کنند تا بهترين باشند.


به گزارش فارس، وي ادامه داد: از پتانسيل پرسپوليس آگاهي کامل دارم، مي‌دانيد ما در سه هفته آخر نتوانستيم نتايج خوبي کسب کنيم چرا که سه بازيکنمان از تيم کنار رفتند در اين مدت براي کسب هر سه امتياز از جنگيدن دست بر نداشتيم، فلسفه کاري ما اين است که در هر مسابقه براي پيروزي به ميدان برويم. سختي‌ها را مي‌شناسم، کاملاً آماده انجام اين مسابقه هستيم، اميدوارم در روز خوبمان قرار داشته باشيم و مي‌دانيم کسي که بهتر باشد بازي را مي‌برد و اگر به اين اتفاق فکر مي‌کنيد که کدام تيم پيروز خواهد شد آن تيم حتماً تراکتورسازي است.


وي در پاسخ به سؤال يکي از خبرنگاران در مورد اينکه خط حمله تراکتورسازي و خط دفاع اين تيم داراي توازن نبوده است،‌ عنوان کرد: در فوتبال هميشه تناقضاتي وجود دارد، آن تيمي که بهتر بازي را کنترل مي‌کند و از سازمان‌دهي بهتري در دفاع برخوردار است، مي‌تواند پيروز شود.


سرمربي تراکتورسازي تصريح کرد: ما 17 گل در طول مسابقات دريافت کرديم که بسياري از آنها روي ضربات شروع و مجدد بوده است. در بازي قبلي مقابل آلومينيوم هم گلي خورديم که روي اشتباه فردي بازيکن ما بود. از لحاظ حمله هم 26 گل زده‌ايم که نشان مي‌دهد در حمله مشکل داريم. اين همان تناقضي است که از آن صحبت مي‌کنم شما مي‌بينيد حاج‌صفي با اينکه به عنوان مدافع چپ بازي مي‌کند براي ما 4-5گل به ثمر رساند.


سرمربي تيم تراکتورسازي تبريز در مورد اينکه بازي فردا به نوعي دوئل بين او و ژوزه است و ممکن است در صورت باخت باعث جدايي يکي از مربيان شود، اظهار داشت: مسئله اول در اين ديدار مقابله ژوزه و اوليويرا نيست بلکه تراکتورسازي و پرسپوليس هستند که با يکديگر بازي مي‌کنند. طبق تاريخ و گذشته کشور است که مي‌گويند دو مربي با هم دوئل مي‌کنند. من روز اولي که به تراکتورسازي آمدم فلسفه فکري‌ام اين بود که حرفه‌اي‌گري انگيزه رقابت را که به عنوان مربي دارم تلاش کنم به بازيکنان تيم انتقال دهدم تا آخرين روزي که در تراکتورسازي حضور دارم چنين کاري را انجام خواهم داد، حتي اگر فردا آخرين روز من باشد. درست است نتايج اخير ما خوب نبوده اما در ليگ برخي اوقات تيم‌ها نتايج خوب و برخي اوقات ديگر نتايج ضعيفي کسب مي‌کنند. احساس مي‌کنم در تيم ما يک هويت به وجود آمده و بازيکنان به خوبي از وظايفشان آگاه هستند.


وي افزود: ما مقابل آلومينيوم به تساوي يک بر يک دست يافتيم آنها با يک سازمان‌دهي دفاعي به زمين آمده‌اند تا يک امتياز کسب کنند. شما ديديد دروازه‌بان ما حتي يک متر واکنش نشان نداد و همانطور که حريف منتظر اشتباه ما بود تا در ضد حمله به گل برسد اين اشتباه را انجام داديم و گل خورديم. با توجه به نزديکي تيم‌ها در جدول يک امتياز بازي‌ها مهم شده است و بسياري از تيم‌ها براي کسيب تساوي تلاش مي‌کنند.


وي خاطر نشان کرد: ما با صدر و انتهاي جدول فقط يک امتياز فاصله داريم امسال ليگ خاصي را شاهد هستيم که فاصله تيم‌ها بسيار نزديک به يکديگر است. تيمي که به پيروزي مي‌رسد مي‌تواند شانس رسيدن به صدر را داشته باشد و تيمي که مي‌بازد چندين پله صعود مي‌کند، تيم‌هايي مثل پرسپوليس، استقلال، سپاهان و تراکتورسازي براي رسيدن به صدر تلاش مي‌کنند و تيم‌هايي مثل ملوان، راه‌آهن و سايپا شانس رسيدن به بالاي جدول را دارند. اين اتفاقات شرايط بازي را بسيار سخت کرده است.


اوليويرا در پاسخ به اظهار نظر يکي از خبرنگاران که گفت‌ ايران با داشتن تاريخ 2500ساله هميشه به دنبال صلح است و دوئل اتفاقي است که در غرب وجود دارد، گفت: من ناراحتي خودم را بيان مي‌کنم، صلح چيزي است که الآن در دنيا وجود ندارد و از بين رفته است. جهان وارد فاز تازه‌اي شده است وقتي صلح نباشد فقر و جنگ به وجود مي‌آيد اما فوتبال جنگ نيست هميشه مي‌گويم فوتبال چيزي بيشتر از يک مسابقه در زمين است. فوتبال مکاني است که هواداران در آن حضور پيدا مي‌کنند تا لذت ببرند. کشور شما 2500سال قدمت دارد اما کشور ما به اين اندازه قدمت ندارد و تنها 900سال است که تشکيل شده است. در جنگ هايي بين ما و پرتغال کشور پرتغال ايجاد شده است ما تاريخ را همين جا مي‌گذاريم بماند، بايد براي صلح کار کنيم چرا که من براي کشور خودم که شرايط سختي را دارد تجربه مي‌کند اين صحبت‌ها را بيان مي‌کنم.


در پايان کنفرانس مطبوعاتي سرمربي تراکتورسازي در پاسخ به اظهارات خبرنگاري که در مورد دوئل صحبت کرده بود عنوان کرد به من گفتند آيا شما برف تبريز را مي‌بينيد؟ من بايد بگويم برف را دوست ندارم و به دليل اينکه اهل پرتغال هستم ترجيح مي‌دهم در آفتاب باشم. من در تبريز حاضر شدم که تراکتورسازي بتواند بهترين باشد.


 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
عاشقتم پرسپولیس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 116
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 38
  • بازدید سال : 40
  • بازدید کلی : 1,699
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه



    ساعت فلش

    

    کد نمایش آب و هوا

    کد نمایش آب و هوا

    پرسپولیس